دولت فکری برای روستاها که به آسایشگاه سالمندان تبدیل شده کند

بشیر خالقی نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس گفت: با توجه به سردسیر بودن این منطقه و همچنین فصل سرد سال، آسفالت مناطق روستایی و شهری این حوزه انتخابیه به سال بعد موکول می‌شود در حالی که با این کار زیرسازی‌های انجام شده از بین می رود.

وی در تذکری به محمد اسلامی و رحمانی فضلی وزرای راه و کشور افزود: متاسفانه یکی از راه‌های این مناطق به دلیل رانش صورت گرفته از بین رفته است که باید در این خصوص دستورات لازم صادر شود.

نماینده مردم خلخال تصریح کرد: بهتر است وزارت راه و شهرسازی در مورد احداث و تکمیل راه این شهرستان اقدامات اساسی انجام دهد که باید از محل بودجه اختصاص یافته در این خصوص نارضایتی عمومی در شهرستان خلخال در این خصوص را از بین ببرند.

وی در تذکری به اردکانیان وزیر نیرو تصریح کرد: در مورد کاهش تخصیص آب به سدهای این شهرستان اقدامات اساسی صورت گیرد ضمن اینکه از اشتغالزایی کارخانه نئوپان در این منطقه تشکر می‌کنم.

خالقی به محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور افزایش حمایت‌ها برای تولید و اشتغال در این منطقه تذکر داد و گفت: متاسفانه روستاهای این حوزه انتخابیه به دلیل عدم شغل مناسب و تولید خالی از سکنه شده و به آسایشگاه سالمندان تبدیل شده است وباید دولت باید در این خصوص کارهای اساسی انجام دهد.

وی در تذکری به بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت گفت: با آنکه دستورات لازم برای گازدار شدن روستاهای خلخال صادره شده اما متاسفانه با عدم اجرای این موضوع مواجه هستیم.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: باید به وضعیت ممعادن این شهرستان رسیدگی شود و از رها شدن آنها جلوگیری کرده و از تخریب جاده‌های آن ممانعت به عمل آید.