تذکرات کتبی چند نماینده به روحانی

این تذکرات که توسط اکبر رنجبرزاده قرائت شد، به شرح زیر است:

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی به وزیر راه و شهرسازی: عدم تکمیل باند دوم پروژه‌ جاده مشهد - فریمان که منجر به کشته شدن ۹ نفر در هفته گذشته شده است، به وزیر راه: عدم پیش بینی اعتبار مناسب توسط شرکت توسعه زیر ساخت راههای کشور برای راه مشهد - سرخس

محمد قمی به رئیس جمهور: رعایت عدالت در سفرها و تسریع در سفر به شهر پاکدشت ورامین، به وزیر نیرو: تسریع در تکمیل فاز دوم تصفیه خانه سد حوزه انتخابیه به منظور تامین آب آشامیدنی شهرستان پاکدشت

سید ناصر موسوی لارگانی به رئیس جمهور: لزوم افزایش حقوق کارگران در سال ۹۸ به میزانی که کاهش ارزش پول ملی و افزایش نرخ تورم را تا حدی جبران کند. از طریق پرداخت یارانه تولید به کارفرمایان، به رئیس جمهور: لزوم تامین پزشک مورد نیاز برای مرکز درمانی بستر بخش قهدریجان با بیش از ۴۰ هزار نفر جمعیت و تامین دارو برای داروخانه‌ این مراکز درمانی، به وزیر اقتصاد: لزوم تامین کاغذ مورد نیاز روزنامه‌های کشور برای شرکت تعاونی مطبوعات ایران توسط شرکت چوب و کاغذ مازندران به صورت مستقیم و با حذف واسطه جهت تنظیم بازار کاغذ و خروج مطبوعات از بحران فعلی و کاهش واردات کاغذ روزنامه

جلال محمودزاده به رئیس جمهور: دلیل عدم اختصاص سهمیه استخدامی دستگاههای اجرایی به شهرستان مهاباد چیست؟

جبار کوچکی نژاد به وزیر کار: چرا مشکلات کارخانجات دخانیات خصوصا ضعف مدیریت مدیرعامل دخانیات رسیدگی نمی‌شود.

نادر قاضی پور و علیرضا محجوب به وزیر نیرو: دستور انعقاد قرارداد خرید از شرکت صبا نیرو اولین سازنده نیروگاههای بادی کشور، به وزیر راه: ساماندهی اشتغال در بخش مسکن برای جلوگیری از بیکاری کارگران ساختمانی، به وزیر کار: رسیدگی دقیق و سریع بازرسی های متناسب از کارگاههای ساختمانی برای جلوگیری از اشتغال اتباع بیگانه در شهرک‌های صنعتی به ویژه عباس آباد تهران.

محمد عزیزی به وزیر علوم: دلیل عدم راه اندازی دانشکده فنی شهرستان ابهر علی رغم اهدای مکان دانشکده توسط خیرین چیست؟

سیده حمیده زرآبادی به وزیر راه: ضرورت پیش بینی و تخصیص اعتبار مورد نیاز در بودجه‌ ۹۸ آن وزارت خانه جهت تخصیص قیر یارانه‌ای به شهرداری قزوین، به وزیر راه: ضرورت تامین بودجه و اعتبار جهت بهسازی آسفالت راههای اصلی روستایی قزوین، ضرورت تامین اعتبار در خصوص پروژه‌ دو بانده نمودن محور ارتباطی طالقان در استان قزوین. به وزیر دادگستری: ضرورت تسریع در پرداخت مطالبات کارکنان شوراهای حل اختلاف سراسر کشور

محمد عزیزی: به رئیس جمهور: بیمارستان الغدیر ابهر از نبود پزشک متخصص در رنج است.

ایران نژاد به وزیر آموزش و پرورش: تاکنون هیچ اقدامی در تامین نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان صورت نگرفته است.

سید قاسم جاسمی و فرهاد تجری به وزیر صنعت: عدم حمایت و پشتیبانی از تجار و بازرگانان کشور برای سرمایه گذاری و ارز آوری به کشور.

عباس پوربافرانی به وزیر صنعت: تسریع در پرداخت مطالبات قطعه سازان به منظور جلوگیری از تعدیل نیروها

حاجی دلیگانی به رئیس جمهور: در حالی که در حمایت از رسانه‌ی آزاد و آزادی بیان صحبت می‌کنید دولت شما رکورد دار محرمانه‌ها لقب دارد و بالاترین تعداد شکایات از مطبوعات و نمایندگان مردم از سوی شما صورت گرفته است کدام را باور کنیم.

بیت‌الله عبداللهی به وزیر راه: چرا راههای روستایی اهر و هریس آسفالت نمی‌شود.

حسن نوروزی به وزیر کار: چرا اقدامی در خصوص تنظیم رابطه متقابل تحصیل با اشتغال و متناسب سازی رشته‌های تحصیلی با نقشه جامع علمی کشور نکردید.

شهاب‌الدین بی مقدار و سید مهدی مقدسی به رئیس جمهور: صدور دستور به بانک مرکزی جهت تسریع در پرداخت چهار هزار میلیارد تومان بر اساس مصوبه دولت به خودرو سازان برای پرداخت طلب قطعه سازان

حسن نوروزی به وزیر علوم: چرا برای دستیابی به رتبه‌ی اول منطقه در علم و فناوری اقدامی نکرده‌اید. به وزیر نفت: چقدر ارز آوری و درآمدهای نفت و گاز را به منابع و سرمایه‌های زاینده اقتصادی اختصاص دادید از شرکت‌های غیر دولتی برای سرمایه گذاری اکتشاف چقدر حمایت کرده‌اید.

حسینعلی حاجی دلیگانی به وزیر اقتصاد: سکوت و برخورد انفعالی شما نسبت به شرایط اقتصادی به عنوان بالاترین مقام وزارت خانه که وظیفه‌ی سامان دهی وضعیت اقتصادی کشور را دارد هیچ توجیهی ندارد.

نبی هزار جریبی به وزیر کشاورزی: چرا کود شیمیایی برای کشاورزی به مردم فروخته نمی‌شود ولی در بازار آزاد به وفور یافت می‌شود. به رئیس جمهور: چرا نیروهای قراردادی و شرکتی تبدیل وضعیت نمی شوند. چرا همسان سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران با تورم انجام نمی‌شود.

ناهید تاج‌الدین، نادر قاضی پور، علیرضا محجوب، اکبر رنجبرزاده و سهیلا جلودارزاده به وزیر کار: اعتبار لازم در بودجه ۹۸ جهت همسان سازی حقوق بازنشستگان. به وزیر کار: تخصیص اعتبار لازم در بودجه ۹۸ جهت اجرای قانون حمایت از معلولان

حسن نوروزی به وزیر اقتصاد: چرا کالاهای گوناگون در گمرک قرار دارد و ترخیص نمی‌شود یا اجازه ترخیص نمی‌دهند.

محسن علیجانی زمانی و اکبر رنجبرزاده به وزیر کار: لزوم تدوین سند ملی کار شایسته و صیانت از نیروی کار

محسن کوهکن به وزیر ارتباطات: دلیل ساخت و پخش کلیپ مربوط به کشت برنج در لنجان که باعث تشویش اذهان عمومی شد، چیست؟

حیدرعلی عابدی به وزیر ارتباطات: تذکر در جهت انتشار فیلم آبگیری اندک شالیزارهای بایر لنجان با طرح نادرست کاشت برنج بر اساس تحلیلی ناقص و مبهم که دلایل خشکی زاینده رود را به مسائل بی ربط نسبت می‌دهد و موجب تشویش اذهان عمومی و فضا سازی علیه مردم استان اصفهان می‌شود.

عابدی به وزیر آموزش و پرورش: حل مشکل استخدامی آموزگاران و دبیران خرید خدمت آموزشی.

حاجی دلیگانی به رئیس جمهور: آقای روحانی ۴ و نیم میلیون بیکار در کشور کار می‌خواهند یا رفع فیلتر از پیام رسان‌های خارجی؟