مردم نظرشان را در مورد ساماندهی خودرو به مجلس بگویند

حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس گفت: برغم موفقیت‌های فراوانی که نظام جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف سیاست خارجی و داخلی، مردم‌سالاری دینی، امور دفاعی، امنیتی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی داشته اما امروز شاهد مشکلات اقتصادی هستیم؛ پسندیده نیست ملتی که امروز شایسته کشور و انقلاب را اداره کرده است مشکلات معیشتی از نوع توزیع گوشت و گرانی‌های اخیر که مردم را آزرده کرده داشته باشیم.

وی افزود: بهتر است مسئولین در این ایام در خصوص حل مشکلات مردم اقدام عاجل کنند.

فولادگر با اشاره به طرح ساماندهی خودرو در مجلس شورای اسلامی گفت: این طرح به کمیسیون مربوطه ارجاع شده است و تلاش داریم با انحصار زدایی در صنعت و ایجاد زمینه رقابت، کارهای را انجام دهیم تا دولت فقط به دنبال تنظیم‌گری باشد.

وی از مردم و صاحب‌نظران  خواست پیشنهادات خود را در خصوص طرح ساماندهی خودرو ارائه کنند ضمن اینکه از خودروسازان می‌خواهیم طبق مصوبات تنظیم قیمت، تعهدات خود را اجرایی کنند و همانطور که دولت اعلام کرد قیمت‌ها در ۴ ماهه منتهی به دی ماه باید بر همان قیمت‌های قبل باشد خودروسازان به آن متعهد باشند. ضمن اینکه باید قطعه‌سازان هم حمایت‌های لازم را از خودروسازان انجام دهند تا زنجیره تأمین همچنان برقرار باشد تا با افزایش تولید قیمت‌ها کاهش یافته و رضایت مردم حاصل شود.

زاهدی تصریح کرد: اکنون که مسئولین تصمیم گرفتند برای مدت محدودی آب را در زاینده‌رود رها کنند تا مشکلات کشاورزان حل شود امیدوارم این تصمیم با همه ابعاد و به صورت سنجیده اجرایی شده و منجر به حل موضوع شود هرچند این کار با تأخیر بوده است. ضمن اینکه انشاالله با اجرای صحیح مصوبات شورای عالی آب و تشکیل ستاد احیای زاینده‌رود، مسائل آب در این استان حل شود.

وی در پایان برای تیم ملی فوتبال کشورمان آرزوی موفقیت کرد و گفت: باید این تیم از حاشیه‌ها به دور باشد.