ایران از هیچ حمایتی نسبت به مردم فلسطین دریغ نکرده است

 عماد آبشناس با تاکید بر این‌که ایران همواره به دنبال حل مشکل ملت فلسطین به صورت آزادی سرزمین فلسطین بوده، هست و خواهد بود، گفت: طی مدت ۴۰ سال که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، ایران از هیچ حمایتی نسبت به مردم فلسطین و احقاق حق مردم این سرزمین کوتاهی و دریغ نکرده و همواره بزرگ‌ترین حامی ملت فلسطین در منطقه و جهان به حساب می‌آید.

وی افزود: امروز مقاومت فلسطین با پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران است که می‌تواند علیه رژیم صهیونیستی ایستادگی کند، این چیزی نیست که ما بخواهیم بگوییم، بلکه همه مردم جهان و مردم مظلوم فلسطین به آن اذعان دارند.

این کارشناس مسائل فلسطین همچنین بیان کرد: اگر حمایت ایران نبود، طبیعتاً توان ملت فلسطین در مقاومت علیه رژیم صهیونیستی تضعیف می‌شد، بنابراین، ایران همیشه حامی فلسطینی‌ها بوده و امروز جبهه مقاومت توانسته این ارتباط را از ایران تا سرزمین فلسطین برقرار کند و به امید خدا ملت فلسطین به زودی خواهند توانست سرزمین خودشان را آزاد کنند.

آبشناس در ادامه درباره نقش و تأثیرگذاری ایران در سازمان‌های بین‌المللی در حمایت از فلسطین گفت: مجامع بین‌المللی اکثراً تحت تأثیر رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند، به ویژه سازمان ملل. حتی شاهد هستیم که برخی از تشکل‌های وابسته به سازمان ملل مانند یونیسف یا یونسکو سعی می‌کنند تا حدودی مستقل‌تر عمل کنند، در این مجامع تأثیر ایران در احقاق حقانیت ملت فلسطین خیلی زیاد است و حتی کار به جایی رسیده که رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا در اعتراض به حمایتی که این نهاد از ملت فلسطین دارند، از عضویت در این مجامع خارج می‌شوند و حاضر نیستند حق قانونی و بین‌المللی را به رسمیت بشناسند.

این عضو کمیسیون سیاسی جمعیت دفاع از ملت فلسطین همچنین ابراز کرد: همان‌طور که ۴۰ سال پیش کسی تصور نمی‌کرد جبهه مقاومت بتواند از مرزهای چین تا مرز سرزمین‌های اشغالی به هم متصل شود، اما امروزه به حول و قوه الهی این امکان میسر شده که تمام جبهه مقاومت توانسته است به هم متصل شود و مطمئن باشید همان طور که رهبری گفتند تا ۲۵ سال دیگر ان شاءالله رژیم صهیونیستی دیگر وجود نخواهد داشت.