به گزارش فارس، مهرداد بذرپاش کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان انتخابات مجلس نهم عصر امروز (دوشنبه) در مناظره با علی مطهری دیگر کاندیدای مردم تهران از لیست صدای ملت، نسبت به سخنان علی مطهری که قرار گرفتن در هر لیست انتخاباتی را نادرست نمیدانست، اظهار داشت: مواضع علی مطهری باید صریحتر و شفافتر باشد.

وی افزود: شما نمی‌توانید بگویید ما با همه هستیم، ‌در سپهر سیاسی کشور، حدود مشخص است، در سال ۸۶ در لیست جبهه متحد اصولگرایی قرار گرفتید و حمایت جدی از احمدی نژاد داشتید اما آیا رویکرد شما امروز عوض شده است، در سال ۸۸ رویکردهای دیگری را از شما شاهد بودیم.

بذرپاش با انتقاد از شکل‌گیری صدای ملت پس از نهایی شدن لیست جبهه متحد اصولگرایان، تصریح کرد: شما تا دقیقه ۹۰ صبر کردید تا در لیست جبهه متحد اصولگرایان قرار بگیرید اما زمانی که این اتفاق روی نداد، جبهه دیگری را تشکیل دادید. یا شما عوض شدید، یا صحنه سیاسی کشور تغییر کرده که شما جبهه دیگری را راه‌اندازی کردید البته این حق شماست اما شما باید شفاف معلوم کنید که سال ۸۶ اشتباها در لیست جبهه متحد اصولگرایان قرار گرفتید یا در سال ۹۰ احساس کردید که باید جبهه صدای ملت راه‌اندازی شود، چرا صدای ملت را قبل از نهایی شدن لیست جبهه متحد اصولگرایان راه‌اندای نکردید؟!

وی با طرح این سؤال که ما باید مواضع شما را راجع به مسائل مختلف بدانیم، گفت: ما باید بدانیم چرا شما در سال ۸۵ موضع شدیدی علیه هاشمی رفسنجانی می‌گیرید اما در سال ۸۹ و ۹۰ از آقای هاشمی حمایت می‌کنید؟ به نظر می‌رسد این موضوع قابل قبول نیست.

وی بر همین اساس نسبت به مواضع علی مطهری در خصوص فائزه هاشمی انتقاد کرد و توضیح داد: بالاخره شما یا عملکرد فائزه هاشمی را قبول دارید یا نه؟ عدهای به فائزه هاشمی رفسنجانی اهانت کردند که خیلی کار غلطی بود اما به نظرم عملکرد شما بیشتر رادیکالی است و فاصله شما با پدرتان بسیار زیاد است، شهید مطهری حقترین مواضع را در کشور اتخاذ میکرد اما موضع شما نسبت به دولت کاملا سیاسی بود و تشکیل دادن جبهه برای خودتان نیز کاملا سیاسی است، شما بسیار مواضع بستهای در حوزه فرهنگی دارید اما فائزه هاشمی رفسنجانی مواضع بازی در حوزه فرهنگی دارد، چرا نامه سرگشاده میزنید و نسبت به اهانت به فائزه هاشمی انتقاد میکنید اما زمانی که کیان نظام به خطر افتاد، هیچ مطلبی نگفت.