حمله تروریستی به یکی از واحدهای سپاه/ شهادت یکی از کارکنان سپاه

به گزارش افکارنیوز، روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: صبح امروز عوامل گروهک تروریستی، طی یک ‌اقدام تروریستی به ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیکشهر حمله کردند که در این اقدام تروریستی یک نفر از کارکنان سپاه شهید و ‌پنج نفر مجروح شدند.

محسن گل محمدی دادستان نیکشهر نیز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، از حمله گروهک تروریستی جیش الظلم ، ساعتی قبل به یکی از واحد‌های سپاه در شهر نیکشهر خبر داد.

وی ادامه داد:در حمله تروریستی به صبحگاه سپاه در نیکشهر تاکنون یک نفر شهید و ۵ نفر زخمی شدند.

وی اضافه کرد:مرتضی علی احمدی در این حادثه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و ‌‌۵ مجروح این حادثه که حال دو نفر از آنها وخیم اعلام شده است به بیمارستان محمد رسول الله نیکشهر منتقل شدند.

گروهک تروریستی جیش‌الظلم با صدور بیانیه در کانال تلگرامی‌اش، حمله به مقر سپاه ناحیه شهرستان نیکشهر را بر عهده گرفت.

تلاش‌ها برای دستگیری عاملین کور دل این حادثه ادامه دارد.

شهادت یکی از کارکنان سپاه نیکشهر در حمله گروهک تروریستی

قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بر اثر حمله مسلحانه تروریست‌ها به ناحیه مقاومت بسیج در نیکشهر یک نفر شهید شد.

گروهک تروریستی جیش‌الظلم مدعی اقدام تروریستی در شهر نیکشهر شد

گروهک تروریستی جیش‌الظلم طی بیانیه‌ای اعلام کرد، ساعتی قبل اقدام تروریستی در شهر نیکشهر انجام داده است.

وضعیت مصدومان حادثه تروریستی نیکشهر

وزارت بهداشت با اشاره به اخرین وضعیت مصدومان حادثه تروریستی نیکشهر اعلام کرد: دراین حمله یک نفر شهید و ۶ نفر هم زخمی شدند.

جزئیات حادثه تروریستی نیکشهر از زبان دادستان

دادستان عمومی و انقلاب نیکشهر گفت: در حمله دو فرد مسلح به سپاه نیکشهر یک تن از پاسداران این شهرستان به شهادت رسیده و 5 تن دیگر نیز مجروح شدند.

اولین تصاویر از حمله تروریستی نیکشهر

بر اساس گزارش روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، صبح امروز شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ عوامل گروهک تروریستی، به ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیکشهر حمله کرده که در این اقدام یک نفر از کارکنان سپاه شهید و ‌پنج نفر مجروح شدند.

اولین تصویر از شهید حادثه تروریستی نیکشهر

صبح امروز عوامل گروهک تروریستی، طی یک ‌اقدام تروریستی به ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیکشهر سیستان و بلوچستان حمله کردند که در این اقدام تروریستی یک نفر از کارکنان سپاه شهید و ‌پنج نفر مجروح شدند.