اسرائیل درحال غرق‌شدن است

ناصر ابوشریف شامگاه شنبه در جمع نمازگزاران مسجد قبای همدان با گرامیداشت 40سالگی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: متأسفانه بسیاری از مردم ارزش و قدر انقلاب اسلامی را نمی‌دانند در حالی که ما در 40سالگی انقلاب قرار داریم و باید شکر این نعمت را به‌جا آوریم.

وی با تأکید بر اینکه بسیاری از مردم تأثیر انقلاب اسلامی ایران در جهان را درک نمی‌کنند، افزود: وقتی انقلاب اسلامی پیروز شد به‌عنوان یک فلسطینی شاهد تأثیرات این انقلاب در کشورم بودم به‌ویژه در برهه‌ای که غربزدگی از مدت‌ها قبل در کشور من آغاز شده بود تا مردم را از ارزش‌های اسلامی دور کنند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران عنوان کرد: وقتی انقلاب فلسطین آغاز شد در ابتدا رهبران جنبش اسلامی بودند اما سال‌ها بعد گرایش آنها چپ شد. انقلاب اسلامی یک سونامی بود که این رویه را بر هم ریخت و سبب شد مردم فلسطین به‌سمت اسلام و انقلاب اسلامی گرایش یابند.

وی تأکید کرد: در واقع پس از پایان جنگ جهانی اول جهان عربی و اسلامی به دو بخش تقسیم شد به‌عنوان مثال سرزمین شام به فلسطین، لبنان و سوریه و عراق تقسیم گردید در حالی که پیش از آن امت اسلامی یک جامعه بود اما پس از جنگ جهانی اول بین کشورهای مستکبر تقسیم شدند و حکام آنها نیز دستورات این کشورها را در وطن خود پیاده می‌کردند.

ابوشریف با تشریح وضعیت ایران پیش از انقلاب اسلامی و تبعیت بی‌چون‌وچرای شاه ایران از کشورهای غربی، گفت: جمهوری اسلامی ایران به همین دلیل توانست سیاست مستقلی را برای خود در پیش بگیرد اگرچه دشواری‌های بسیاری برای ایران ایجاد شد تا او را از اهداف خود دور کند.

وی با بیان اینکه جنگ تحمیلی و تحریم‌ها را علیه انقلاب اسلامی به‌کار بردند گفت: تلاش بسیاری با جنگ تبلیغاتی علیه ایران اسلامی انجام شد تا وجهه جمهوری اسلامی ایران را مخدوش کنند اما این مردم بودند که دستاوردهای بسیاری به دست آوردند و ارتباطات بسیاری را برقرار کردند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به اینکه ایران یکی از کشورهای پیشرفته در حوزه سیاسی است، افزود: ایران از کشورهای قدرتمند در منطقه است در حالی که آمریکا 7هزار میلیارد دلار هزینه کرد تا در منطقه موفقیتی به دست آورد اما در نهایت این ایران بود که در عراق و سوریه پیروز شد.

وی با ابراز اینکه پیروزی ایران در منطقه بیانگر قدرت سیاسی رهبر ایران است، اظهار داشت: ایران در مقابل کشورهای قدرتمند خارجی ایستاد و توانست به‌صورت کاملاً مستقل در مذاکره با قدرت‌های خارجی بدون کمک و اتکا به کشور دیگری حاضر و پیروز شود.

ابوشریف با یادآوری اینکه "وقتی به کشورهای منطقه نگاه می‌کنیم می‌بینیم بسیاری از آن‌ها تسلیم غرب شدند" ادامه داد: در گذشته ایران و مصر شرایط برابری داشتند اما امروز وزنه ایران و وزنه مصر یا امکانات علمی مصر با ایران قابل مقایسه نیست.

وی افزود: ایران با وجود همه مشکلاتی که برایش ایجاد کردند در منطقه به کشور شماره یک تبدیل شد اگرچه هنگام مقایسه امکانات می‌توان گفت که امروز در همه دنیا، ایران را کشور شماره یک است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اظهار اینکه تنها ایران جرأت کرد در مقابل اسرائیل بایستد و بگوید این غده سرطانی باید از بین برود، گفت: امروز بسیاری از نویسندگان سرشناس دنیا می‌گویند که اسرائیل در خطر قرار دارد حتی یک مورخ اسرائیلی گفت که اسرائیل تا 30 الی 40 سال آینده از بین می‌رود چرا که این کشور همچون شهرکی است که پایه ندارد.

وی با تصریح به اینکه برخی کارشناسان، اسرائیل را چون تایتانیکی می‌دانند که در حال غرق شدن است عنوان کرد: این ایران اسلامی است که در بدترین شرایط رو به جلو حرکت می‌کند و با عبور از مشکلات فعلی و مانع‌تراشی‌های استکبار نقش برجسته‌ای در جهان پیاده می‌کند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه بنا بر وعده خداوند در قرآن کریم یهودیان موفق نخواهند شد و پیروزی از آن مسلمانان است، تصریح کرد: این وعده الهی است که به‌دست جمهوری اسلامی و به‌دست چنین مردمی و مردانی چون سردار سلیمانی و همچنین گروه‌های مقاومت در منطقه محقق می‌شود.

وی با پیش‌بینی اینکه گروه‌های مقاومت بر صهیونیست پیروز می‌شوند و در دنیا گسترش می‌یابند و حاکم می‌شوند، تصریح کرد: ایران اسلامی پایگاه سیاسی و تمدنی اسلامی خواهد شد و مردم نیز بسیار تلاش کردند تا به این دستاوردها برسند که در ادامه نیز موفق خواهند شد.

ابوشریف با یادآوری اینکه خداوند وعده داده است که ایمان‌آورندگان با صبر پیروز می‌شوند بنابراین مرحله آینده برای جمهوری اسلامی اصلاح نقاط ضعف گذاشته و مسیر پیموده‌شده است ابراز کرد: مشکلات داخلی و اقتصادی دامنگیر جمهوری اسلامی بوده است به همین دلیل مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را برای حل مشکلات کشور ارائه دادند.

وی تأکید کرد: دوستداران حکومت اسلامی باید الگوی ولایت فقیه را به جهان ارائه دهند چرا که انقلاب اسلامی امید همه امت اسلامی در زمینه استقلال، آزادی و ایجاد تمدن اسلامی واقعی و به‌دور از شبهاتی که غرب بر اسلام وارد کرده است، می‌باشد.