کواکبیان: حقوق بشر و موشک‌های ما به اروپایی‌ها ربطی ندارد

کواکبیان در همایش تجلیل از خادمان ملی روستا وعشایر ایران و افتتاح و بهره برداری از ۱۹۴ پروژه شهرستان تهران گفت: بی‌تردید به اندازه‌ای که تلاش مسؤلین وجود داشته ارائه خدمت کرده‌ایم و در مقایسه با رژیم ستمشاهی در بسیاری از آمارها حدود ۱۵ برابر کار بیشتر انجام دادیم.

وی افزود: نباید خطای دولتمردان به پای کل دولت نوشته شود و یا خطای یک قاضی به پای کل قوه قضائیه نوشته شود؛ حتی اگر نظام هم اشتباه کند نباید این خطا به پای انقلاب نوشته شود. امروز باید برای آنها که انقلاب را ندیدند خدماتی که ارائه شده است را تشریح کنیم.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله نیت همه افرادی که خدمتی کردند برای خدا بوده است. امروز در شرایط سختی قرار گرفتیم. بیانیه شب گذشته اتحادیه اروپا نشان داد تنها ترامپ نیست که از برجام بیرون می‌آید. اروپاییان نیز حرف‌های عجیبی در مورد حقوق بشر و موشک‌های ما زدند در حالی که به آنها هیچ ربطی ندارد. برخی خارج نشین‌ها می‌گوید مردم ۲۲ بهمن بیرون نیایند که هرچه این حرف‌ها را بیشتر بزنند جوش و خروش مردم برای حضور در یوم الله ۲۲ بهمن بیشتر می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس در بخشی دیگری از صحبت‌های خود ضمن تقدیر از برگزار کنندگان همایش تقدیر از خادمین ملی روستا و عشایر گفت: امیدوارم هرچه پرقدرت‌تر در خدمت مردم باشیم. قطعاً ما قدردان زحمات افرادی هستیم که خدمت می‌کنند. مردم هر جا که خدمتی می‌بیند قدردان آن هستند و بعضاً برای مطالبات به حق خود به مسئولین نهیب می‌زنند.

وی ادامه داد: دشمنان کور خوانده است. این انقلاب بر روی خون شهدا استوار است.