خنثی شدن توطئه دشمنان به برکت خون شهدا و حضور ملت

سردار سرتیپ علی فدوی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح دومین جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان سپاه کشور در مجتمع ورزشی شهرک نفت اهواز گفت: خوزستان در دوران دفاع مقدس نقش موثری در پیروزی رزمندگان اسلام داشته و شهدای والا مقامی را تقدیم انقلاب کرده که یاد و خاطره آن‌ها هیچ گاه از ذهن‌ها بیرون نمی‌رود.

وی بیان کرد: اکنون ۴۰ سال از انقلاب اسلامی گذشته و ایران اسلامی بار دیگر این پیروزی باشکوه را جشن گرفته و اقتدار خود را به رخ دشمنان کشاند.

سردار سرتیپ فدوی اذعان داشت: بی شک در روز‌های آینده که ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی تکمیل می‌شود، به تکیه گاه بزرگی دست پیدا کرده و آینده روشنی را پیش رو خواهیم داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه افزود: پیروزی انقلاب اسلامی برای تمامی آن‌هایی که به نوعی در آن نقش داشتند افتخار بزرگی به شمار می‌رود و امید داریم در روز ۲۲ بهمن نیز مانند سال‌های گذشته شاهد حضور گسترده مردم باشیم و اقتدار این نظام اسلامی را به رخ جهانیان بکشانیم.

وی تصریح کرد: دشمنان این نظام اسلامی در طول این ۴۰ سال هیچگاه دست از توطئه برنداشته اند، اما هر بار این توطئه‌ها به برکت خون شهدا و حضور ملت همیشه در صحنه خنثی شده است.