شب ۱۹ بهمن ۷ نفر از عناصر داعش دستگیر شدند

حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفاعی در مصلای تهران با تبریک چهلمین سالروز فجر انقلاب اسلامی به امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران اسلامی و نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی اظهار داشت: امیدواریم روز به روز شاهد پیشرفت ها و دستاوردهای جدید نیروهای مسلح در عرصه دفاعی باشیم.

وی با بیان اینکه ما تاکنون با اشراف و هوشیاری کامل و با رصد فراگیر، حرکت دشمنان را مدنظر داشتیم و همانطور که دیدید در این ایام، اتفاق خاصی نیفتاد، تصریح کرد: البته این به معنی این نیست که دشمن برنامه ای نداشت ما با هوشیاری و اشراف فراگیر، اقدامات ضد امنیتی دشمنان را یکی پس از دیگری شناسایی کردیم و شب 19 بهمن گروهی 7 نفره مرتبط با داعش که برنامه هایی داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

علوی اضافه کرد: تیم های متعدد دیگری هم بازداشت شدند و تاکنون موفقیتی نداشتند امیدوارم تا پایان دهه فجر، پس از آن و تا پایان سال و سال های آینده با مجاهدت سربازان گمنام امام عصر (عج) و همدلی و هم افزایی نیروهای ذیربط حوزه امنیت کشور از دیگر نهادها بتوانیم امنیت و​ آرامش را برای مردم به ارمغان بیاوریم تا آنان بتوانند به برکت انقلاب از آرامش برخوردار باشند.

وزیر اطلاعات در ادامه با بیان اینکه از  20 سال گذشته نمایشگاه های متنوعی را در وزارت دفاع و در سطح نیروهای مسلح بازدید کردم، گفت: چیزی که امروز شاهد هستیم این است که نیروهای مسلح  از گذشته تا کنون همگی در جهت خود کفائی، رشد و توسعه در عرصه نوآوری و نوپردازی در عرصه نظامی و دفاعی حرکت کردند.

حجت الاسلام علوی با بیان اینکه خود کفائی و اتکا به ظرفیت های درونی در عرصه دفاعی تحریم های این عرصه را بی اثر کرده است، بیان کرد: پیشرفت های روز افزون نیروهای مسلح در عرصه جنگ افزار های زمینی، هوایی، دریایی و زیر دریایی ها به گونه ای بوده است که غرور و اعتماد ملی را به ارمغان آورده و موجب قطع وابستگی از بیگانگان شده است.  

وی با بیان اینکه امروز شاهد پیشرفت های چشمگیری در عرصه صنایع دفاعی هستیم گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نه تنها نیازهای دفاعی و نظامی، بلکه به سمت مرتفع نمودن نیازهای مدنی جامعه اسلامی نیز حرکت کرده اند.
وی با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در راهپیمائی شکوهمند 22 بهمن گفت: ملت ما همواره با حضوری فوق تصور در صحنه مایه سربلندی نظام اسلامی و سرافکندگی دشمنان شدند.