گلایه وزیر "صمت" از دولت در جلسه غیرعلنی مجلس

شهبازحسن‌پور بیگلری، نماینده مردم سیرجان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز(شنبه 27 بهمن) قوه مقننه، اظهار داشت: در این جلسه غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه، سال 98 گزارشی از عملکرد این کمیسیون و بودجه سال آینده به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: در این جلسه بیژن زنگنه، وزیر نفت، نیز گزارشی از عملکرد این وزارتخانه در سال قبل و برنامه‌های وزارت نفت در سال آینده و پیش‌بینی‌های انجام شده برای فروش نفت در سال آینده  به نمایندگان ارائه کرد.

نماینده مردم سیرجان در مجلس ادامه داد: زنگنه، همچنین از حمایت نمایندگان از بورس نفت تقدیر کرد و گفت که با مصوبه مجلس دست دولت برای فروش در نفت در بورس و و یافتن بازار‌های جدید باز گذاشته است.

حسن‌پور تصریح کرد: در این جلسه همچنین رحمانی وزیرصنعت، معدن و تجارت از دولت به دلیل بی‌توجهی به بحث صادرات علی‌رغم مصوبه مجلس، گلایه کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تاکید کرد: در این جلسه همچنین محمود حجتی، وزیر کشاورزی گزارشی درباره علت افزایش قیمت محصولات دامی و کشاورزی به نمایندگان توضیح داد که توضیحات وی برخی از نمایندگان را قانع نکرد و آنها خواستار توجه ویژه دولت به افزایش قیمت محصولات مورد نیاز با توجه به فرا رسیدن سال نو شده و خواستار نظارت و عملکرد بهتر دولت بر قیمت‌ها شدند.