اقدام تروریستی زاهدان حرکت مکمل "سیرک ورشو" بود

حسینعلی حاجی دلیگانی ،ضمن تسلیت به خانواده های شهدای جنایت تروریستی زاهدان به این مسئله اشاره کرد و گفت: این جنایت تروریستی توطئه مثلث عبری،عربی و غربی ها بود که همزمان قصد تحرکات بیشتری را داشتند.

وی به حضور حماسه آفرین ملت ایران در راهپیمایی 22 اشاره و تاکید کرد: دشمنان پس از حضور میلیونی ملت در جشن انقلاب در واقع می خواستند؛ با ایجاد چنین اقدامات زشت و ناشایستی شیرینی این حماسه را تلخ کنند.

دشمنان تاب توان دیدن عظمت ملت ایران را ندارند

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این حادثه تروریستی براساس همان هماهنگی بین غربی ها،رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای عربی منطقه صورت گرفته است و این در واقع یک حرکت مکمل سیرک ورشو بوده است.

نمایند مردم شاهین شهر تاکید کرد: زمانی که یک حرکت عظیم مردمی از سوی ملت شکل گرفته است دشمنان به گونه ای پس از انجام چنین حرکت های با شکوهی از ملت به دنبال ایجاد حوادث در کشور بودند چرا که دشمنان تاب توان دیدن عظمت ملت ایران را ندارند.

همیشه آماده شهادت در راه  دفاع از انقلاب هستیم

دلیگانی ادامه داد: در اوایل انقلاب هم وقتی که ملت ایران راهپیمایی هایی عظیم و باعزتی علیه استکبار انجام می دادند؛ دشمنان بلافاصله در کشور با انجام حوادث تروریستی بغض و کینه خود را نشان می دادند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه دشمنان بدانند ملت ما همیشه آماده شهادت هستند،گفت: دشمنان ایران اسلامی بدانند که برای دفاع از مردم و حفاظت از انقلاب عقب نشینی نخواهیم کرد و همیشه آماده شهادت در این راه هستیم.

حاضر هستیم جان خود را برای تمامیت ارضی کشورمان به عنوان هزینه در این راه بپردازیم

وی افزود: تمام تلاش خود را به کار می بندیم تا اینکه به کوری چشم دشمنان، ایران اسلامی همچنان مستقل بماند و حاضر هستیم جان خود را برای تمامیت ارضی کشورمان به عنوان هزینه در این راه بپردازیم.

عضو مجمع نمایندگان اصفان اظهار کرد: قطعا سپاه پاسداران جواب دندان شکنی را به جنایتکاران حادثه تروریستی زاهدان می دهند.