به گزارش افکارنیوز به نقل از صراط، فاطمه رجبی همسر غلامحسین الهام که ید طولایی در بیان نظرات تعجب آور دارد در مصاحبه ای پیرامون ولایت مداری احمدی نژآد گفت: "ما بايد آقاي احمدي نژاد را با روساي جمهور پيش از خودش مقايسه کنيم. آیا آقاي هاشمي رفسنجانی فردی ولايتمدار بوده و هست؟! آيا خاتمي ولايت مدار بوده است؟! منتهی باید بررسی کرد که چه دستهايي باعث ميشد که عدم تبعيت آنها از ولایت و فراقانوني حرکت کردن آنها مسکوت و پنهان بماند و همين دستها در افشاي مسائل احمدي نژاد شتاب دارند و بزرگنمايي ميکنند."

البته خانم رجبی به این نکته اشاره نکرده اند که افراد را باید با حق سنجید نه حق را با افراد! اگر بنا بر مقایسه افراد با یکدیگر بود که دیگر " ارزشی " در جامعه باقی نمی ماند چرا که در هر زمانی ارزش ها متناسب با تغییرات افراد تغییر چهره می دادند و " حق " به معنای واقعی کلمه موضوعیتی نداشت. نسبیت اخلاق یکی از اصول مهم طرفداران امانیسم است که گروهک انحرافی امروز سردمدار آن است.

وی در برابر تعجب گزارشگر در پاسخ به سوالی در مورد رسانه ای شدن نامه ای که امام خامنه ای پیرامون عزل مشایی نوشتند و پشت پرده علنی شدن آن - که ساخته و پرداخته ذهن جوانفکر بود - گفته است:

" نامه ای که مقام معظم رهبری راجع به کنار گذاشتن مشایی به آقای احمدی نژاد نوشتند؛ کاملا محرمانه بوده است ولی معلوم نیست که آقای ابوترابی با چه توجیهی و چرا این نامه را در اختیار رسانه ها قرار داد(!)
خدا می‌داند که مقام معظم رهبری از این مسائل با روسای جمهوری سابق هم داشتند و چطور شما می‌توانید آقای خاتمی را ولایت مدارتر از آقای احمدی نژاد بدانید؟! چطور می‌توانید هاشمی که نقش خود و خانواده اش در فتنه ۸۸ آشکار است را ولایت‌مدارتر از آقای احمدی نژاد بدانید؟! یک عدم اطاعت‌هایی از آنان بوده که من فکر می‌کنم آقای احمدی نژاد در مقایسه با آنها بسیار بهتر عمل کرده است. بالاخره اگر آقای احمدی نژاد این اشتباهات را انجام نمی‌داد که امروز خیلی برای ما ارزنده‌تر بود، امّا متاسفانه این اشتباهات در مقیاس کوچکتر در برهه ای از جانب ایشان اتفاق افتاد. "

البته بازهم همسر الهام به این نکته شاره نکرد که با توجه به رسانه ای نشدن اینگونه موارد در دولتهای قبل ایشان چگونه از وجود چنین مکاتباتی مطلع هستند؟ و اساسا رسانه ای شدن یا نشدن ماجرای نامه رهبر معظم انقلاب پیرامون عزل مشایی چه کمکی به اصل واقعه که سکوت یک هفته ای را در بر داشت می کند؟

فاطمه رجبی در برابر پرسشی پیرامون اعتقاد اش به وجود جریان انحرافی یا جریانات انحرافی گفت:

" من قائل به جریان انحرافی ای هستم که از ابتدای انقلاب در مملکت حضور داشته و تفکر توسعه و اصلاحات با مبنای غربی را دنبال می کرده است(!) الان برخی رفتارها و جملاتی از شخص آقای احمدی نژاد و مشایی بروز پیدا می کند که در زمان توسعه و اصلاحات نقل محافل برخی سیاسیون بود و الان آقای احمدی نژاد در حال بازگشت به عقب می باشد، به نظر خودشان مطالب جدید می‌گویند ولی در حقیقت ارتجاعی به دوران آقای هاشمی رفسنجانی می باشد. پدر جریان انحرافی در حقیقت آقای هاشمی رفسنجانی و خاندانشان هستند و ایشان تئوری می‌دهند خاندانشان عمل می‌کنند. "

گفتنی است غلامحسین الهام در مصاحبه ای که روز گذشته ارگان دولت با خوشحالی و تعریف و تمجید از وی به چاپ رساند اظهارات مشابهب را مطرح کرده بود.

در ابتدای گفتگوی الهام با روزنامه دولت، این روزنامه در وصف وی اینچنین نوشته بود: الهام انصافاً هنوز معتدل است و منصف، ضمن آنکه انتقادات خود به دولت را خیلی شفاف مطرح می‌کند اما باز هم تأکید دارد که مدافع و موافق دولت است و حتی به تندروی برخی دوستانش در جبهه پایداری هم کاری ندارد.!

وی در پاسخ به این سوال که " تحلیل سیاسی شما از مطرح شدن سؤال از رئیس‌جمهور در این مقطع چیست؟ "، گفته است: اینکه اینها سؤال‌ها را مطرح کردند و دیدند پاسخ به سؤال قبل از انتخابات برایشان خوب نیست و گفتند صدایش را قبل از انتخابات در نمی‌ آوریم تا بعد از انتخابات ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. آیا این سؤال رأی‌آوری دارد برای ما یا رأی‌شکنی دارد، لابد فکر کردند مثلاً رهبری هم وساطت بکنند و اقداماتی بکنند که مجدداً اینها بتوانند این هزینه را متوجه رهبری بکنند و این منت را بر سر احمدی‌نژاد بگذارند "(!)

الهام اضافه کرد: " ظاهراً فکر می‌کنند امروز با این چالش می‌شود رأی آورد یعنی اگر کسی علم مخالفت با رئیس‌جمهور را بلند بکند و اپوزیسیون دولت باشد، این موضوع رأی‌آور است. در حالی که بنده این پیام را از جامعه استشمام نمی‌کنم و اتفاقاً عکسش وجود دارد. در هر صورت بعضی که در یک بن بست سیاسی هستند خواستند کاری بکنند که شناخته شوند. "

وی روز ۲۸ بهمن ماه هم در همایش انتخابات در دانشگاه قم، گفته بود، جریان انحرافی را مخالفان گفتمانی احمدینژاد ساختند و "دولت را متهم به همراهی با آن کردند"(!)