حاجی صادقی: بیانیه "گام دوم انقلاب" منشور تحقق دولت اسلامی است

 حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی»، نماینده ولی فقیه در سپاه، در نشست خبری که عصر امروز برگزار شد،‌ طی سخنانی اظهار داشت: حدود 4 هزار شهید طلبه و روحانی در کشور شناسایی شده است که امیدواریم سال آینده کنگره ملی شهدای روحانی برگزار شود. کارهای مقدماتی برگزاری کنگره شهدای روحانی در سال آینده انجام شده و این کنگره، کنگره‌ای متفاوت خواهد بود. 

وی‌ با اشاره به ویژگی‌های شهید محلاتی، نماینده ولی فقیه در سپاه در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: شهید محلاتی علاوه بر بصیرت، شجاعت  بیان آنچه را که با بصیرت به دست آورده بود را داشت. 

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به حادثه تروریستی جاده زاهدان - خاش گفت: اقدامی که جبهه استکبار به دست بعضی از ایادی خودش با بودجه‌ها و تامین مالی و استفاده از جغرافیای کشور پاکستان انجام داد، نشان دهنده ضعف آنهاست. دشمن همواره به دنبال نفوذ در ایران بوده و این اقدام دشمن طبیعی است. در بحث نفوذ، دشمنان هم نفوذ فکری و هم نفوذ امنیتی را دنبال می‌کنند. اینکه نفوذ در حادثه زاهدان دخیل بوده هنوز معلوم نیست. در این قضیه خانمی دستگیر شد ‌که سرنخ بسیار خوبی بود. با دستگیری او دشمن، دستپاچه شده است.

حجت الاسلام حاجی صادقی تصریح کرد: آن‌ها وعده داده بودند که مردم بر خلاف سال‌های گذشته از نظام و انقلاب پشتیبانی نمی‌کنند اما امسال براساس آمار و اطلاعات حضور مردم در 22 بهمن از تمام سال‌های گذشته بیشتر بود. دشمن با دیدن این حضور خواست انتقام بگیرد و این نشان دهنده ضعف دشمن است.  

وی اضافه کرد: علاوه بر آنکه عامل طراح این حادثه دستگیر شد، مقادیر زیادی مواد منفجره که برای عملیات آماده کرده بودند، هم کشف شد اما کسانی که در عقب این ماجرا هستند، بدانند باید هزینه بسیار زیادتری از آنچه فکر می‌کنند، بپردازند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عنوان کرد: درخواست من این است که منشور (بیانیه گام دوم انقلاب) منتشر شده توسط رهبر انقلاب چیز ساده‌ای پنداشته نشود، زیرا این بیانیه تبیین‌کننده گام دوم انقلاب است. در این منشور راه رسیدن به دولت اسلامی بیان شده است. ‌از ویژگی‌های دولت اسلامی خدمت به مردم است. پیام دیگر این منشور آن است که علی‌رغم تلاش دشمن برای مقابله با انقلاب، رهبر انقلاب بیانیه و راهبردی برای آینده انقلاب را مطرح می‌کنند.