کوچک زاده: مشایی ارزش ها را مخدوش کرد

به گزارش فارس، مهدی کوچکزاده عضو جبهه پایداری و کاندیدای انتخابات مجلس نهم، امروز با حضور در نشستی که در اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار شد، گفت: اگر دانشجویان در عرصه مسائل سیاسی ملاک و معیاری برای سنجش حق و باطل نداشته باشند، به خطا خواهند رفت.

وی با اشاره به اینکه جوان مسلمانی که می‌خواهد در عرصه سیاسی فعال باشد باید با معیارهای اسلامی آشنا باشد، گفت: در جامعه این‌گونه عنوان می‌شود که برخی سیاسیون افراطی و برخی معتدل هستند.

کوچک‌زاده خاطرنشان کرد: برخی از سیاسیون که اکنون نیز در عرصه سیاسی کشور خوشنام هستند، پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در فرانسه خدمت امام‌خمینی(ره) رسیدند و اعلام کردند رژیم پهلوی مردم را بی‌پروا می‌کشد و بهتر است آرام‌تر حرکت کنیم که امام(ره) صراحتاً فرمودند " من به تکلیف خود عمل می‌کنم ".

این نماینده مجلس تصریح کرد: آیا حجت‌الاسلام خلخالی که مفسدان فی‌الارض را اعدام می‌کرد، افراطی بود یا اینکه دستور اسلام را اجرا می‌کرد؟

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: خداوند می‌فرماید در اجرای دستور اسلام نباید رحم کرد و باید حدود اسلامی اجرا شود.

عضو جبهه پایداری در ادامه گفت: ممکن است برخی سیاسیون مدرک دکترای علوم سیاسی داشته باشند اما چون معیار اسلامی ندارند، موضع‌گیری‌هایی کنند که به زیان منافع کشور باشد.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس تأکید کرد: معیار باید مستقل از نفس باشد و اگر هوای نفس ملاک انسان‌ها باشد، مطمئناً به خطا می‌رویم.

وی افزود: دانشجویانی که در عرصه سیاسی فعال هستند، باید بدانند که با خواندن چند کتاب شریعتی و استاد مطهری نمی‌توانند همانند آیت‌الله مصباح یزدی علامه باشند.

کوچک‌زاده خاطرنشان کرد: دانشجویانی که علاقمند به خودنمایی سیاسی بودند به انحراف کشیده شدند و اکنون از کشور فراری هستند که از نمونه‌های آنان علی افشاری و باطبی است.

این کاندیدای مجلس نهم تصریح کرد: دانشجویان باید دغدغه کسب صلاحیت برای اظهارنظر داشته باشند نه اینکه دغدغه اظهار نظر شخصی داشته باشند.

کوچک‌زاده تأکید کرد: جبهه پایداری هنگامی که شخص رئیس جمهور با اهداف و نظریات امام‌خمینی(ره) زاویه پیدا کرد، اعلام موجودیت کرد.

عضو جبهه پایداری اظهار داشت: یکی از دلایل زاویه گرفتن رئیس جمهور با آرمان‌های امام(ره)، برخوردهای کینه‌توزانه با فعالیت‌های وی بود.

وی افزود: از همان روز اول که احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور شد، برخوردها و کینه‌ها نسبت به وی آغاز شد. هاشمی‌رفسنجانی در انتخابات ریاست‌جمهوری رقیب احمدی‌نژاد بود که پس از پایان انتخابات اعلام کرد من این انتخابات را آلوده می‌بینم و شکایت خود را به خدا می‌برم که در واقع تمامی مجاری اجرایی کشور را زیر سؤال برد.

کوچک‌زاده تأکید کرد: ‌ احمدی‌‌نژاد در پیشبرد اهداف کشور فعالیت شبانه‌روزی دارد و روزانه ۱۷ تا ۱۸ ساعت کار می‌کند اما با هجمه‌های مختلف روبرو شد.

این نماینده مجلس تصریح کرد: خودباوری کاذب از دیگر دلایل زاویه پیدا کردن احمدی‌نژاد با معیارهای امام(ره) بود. فکر نکنید انسانی که ۲۴ میلیون رأی مردم را به خود جلب می‌کند، احساسی به وی دست نمی‌دهد.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) پس از پایان جنگ تحمیلی گفتمان جنگ میان فقر و غنا یا همان جنگ میان اسلام ناب و اسلام آمریکایی را مطرح کردند و مقام معظم رهبری نیز از همان ابتدای رهبری خود بر عدم تجمل‌گرایی و اشرافی‌گری مسئولان نظام تأکید کردند.

کوچک‌زاده با اشاره به اینکه مسئولان کشور باید سربازان پا به رکاب جبهه فقر باشند، گفت: احمدی‌نژاد با حضور در میان مردم و فقرا جبهه خودی را تقویت کرد و با مطرح کردن بحثهولوکاست استکبارجهانی را به چالش کشید اما از پشت جبهه، غیرخودی‌ها وی را مورد آماج حملات خود قرار دادند و آن‌قدر بمب بر سر وی ریختند که بالاخره این سرباز پا به رکاب جبهه فقر موجی شد.

این نماینده مجلس در پاسخ به سؤال دانشجویی که پرسید نتیجه انتخابات مجلس نهم را چگونه ارزیابی می‌کنید و کدام جبهه سیاسی در این انتخابات پیروز خواهد شد؟ گفت: ‌ بنده پیشگویی بلد نیستم.

نماینده مردم تهران در مجلس در واکنش به سؤال یکی از دانشجویان که معتقد بود مجلس هشتم یکی از ضعیف‌ترین مجالس دوران انقلاب اسلامی ایران بوده است، ‌گفت: مجلس هشتم چند اقدام انجام داد که خلاف نظر مقام معظم رهبری بود که از آن جمله می‌توان به طرح وقف اموال دانشگاه آزاد و طرح حقوق مادام‌العمر مدیران سیاسی کشور اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس هشتم تابع ولایت فقیه و رهبری هستند، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از نمایندگان با لابی بازی سعی داشتند قالب و اکثریت مجلس را در راستای منافع خود در اختیار داشته باشند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: طرح وقف اموال دانشگاه آزاد در ابتدا با این عنوان نبود بلکه عنوان این طرح " افزایش اختیارات به هیئت امنا و هیئت‌ موسس‌های مراکز آموزش عالی آزاد و غیرانتفاعی " بود و برخی نمایندگان سعی داشتند با لابی‌بازی سایر نمایندگان را گول بزنند.

عضو جبهه پایداری با اشاره به اینکه رأی نمایندگان به طرح وقف اموال دانشگاه آزاد نشان‌دهنده این نبود که نمایندگان مجلس هشتم ضدولایت هستند، گفت: در جبهه پایداری معتقدیم که مجلس و دولت باید یک تیم باشند.

وی با اشاره به اینکه جبهه پایداری افسارگسیختگی میان دولت و مجلس را قبول ندارد، خاطرنشان کرد: تمامی اعضای جبهه پایداری متوجه عملکرد انحرافی رئیس‌جمهور و اقدامات رحیم مشایی بوده‌اند.

این کاندیدای مجلس نهم اظهار داشت: از نظر جبهه پایداری بزرگ‌ترین انحراف معطل کردن فرمایشات رهبری است.

کوچک‌زاده تصریح کرد: عماد افروغ در سخنانی که در رسانه ملی پخش شد، اعلام داشت حوزه‌های علمیه باید نظارت کنند که آیا رهبری فقهی حکومت می‌کند یا خیر که این‌گونه سخنان اغواگری است.

این نماینده مجلس اظهار داشت: ما با علی مطهری متفاوت هستیم. مطهری اعتقاد دارد باید در لوای قانون اساسی دستورات رهبری را اجرا کرد و اکنون جبهه و ائتلاف بزرگ انتخاباتی سه نفره تشکیل داده است.

وی با اشاره به اینکه از نظر جبهه پایداری مشایی و احمدی‌نژاد بالاترین معیار ارزشمندی را مخدوش کردند، گفت: ۴ سال است که توکلی اعلام می‌کند آقای رحیمی رئیس بزرگ باند فاطمی بوده است و نادران تأکید داشته در جشن ایرانیان شراب‌خواری صورت گرفته که در نهایت اخیراً رحیمی در واکنش به این سخنان اعلام داشت آقای توکلی با رانت مدرک تحصیلی خود را دریافت کرده است.

کوچک‌زاده با اشاره به اینکه این‌گونه تهمت زدن‌ها به یکدیگر درست نیست، ‌ گفت: برخی‌ها در برخورد با جریان انحرافی و هاشمی رفسنجانی، استفاده از هر وسیله‌ای را مشروع می‌دانند.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: شاید شما این‌گونه قلمداد کنید که از هاشمی رفسنجانی حمایت می‌کنم که در پاسخ باید بگویم پس از ایراد خطبه‌های هاشمی‌رفسنجانی در نمازجمعه سال ۸۸ وی را از قلب و زندگی خود بیرون کردم.

عضو جبهه پایداری تصریح کرد: آقایان نادران و توکلی باید بدانند بر اساس سند باید صحبت کنند و دادگاه به تخلفات مفسدان به خوبی رسیدگی می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همگی به خوبی میدانیم که جریان انحرافی به گفتمان انقلاب اسلامی صدمه زد.