انتقام خون پاسداران شهید را می‌گیریم

دستیار ویژه و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور نظامی در جمع خانواده شهید کرمی، با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) برای امیرالمؤمنین (ع) از خدا درخواست شهادت کرد و خدا نیز پذیرفت، گفت: حضرت علی (ع) شهادت را مقام صبر نمی‌دانست و مقام شکر عنوان می‌کرد، پیامبر خدا برای دامادش شهادت را طلب کرد و ائمه معصومین همه به واسطه شهادت از بین انسان‌ها رفتند.

وی با تاکید بر اینکه داستان شهادت، مرگ و حیات در اختیار انسان نیست، افزود: مرگ دست خداست و ما از مقام شهادت چیزی را درک نمی‌کنم، مگر شهدا، خداوند از بین انسان‌ها افرادی را برای شهادت انتخاب می‌کند که و همه شهدا انتخاب شده خداوند هستند و از اختیار خارج است.

صفوی با اشاره به اینکه خدا سرپرستی فرزندان شهدا را دارد و همه چیز در تقدیر و حکمت خداوند است، تصریح کرد: در جریان شهادت و زخمی شدن این پاسداران شاید قصوری شده که باید رسیدگی شود، در مقابل دشمنان و کسانی با انجام عملیات تروریستی و انتحاری که منجر به شهادت عده‌ای از پاسداران شد می‌ایستیم و عاملان این ماجرا را مجازات و از انتقام خون این پاسداران که با مظلومیت به شهادت رسیدند گذشت نمی‌کنیم.

دستیار ویژه و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور نظامی با ابراز اینکه بهترین مرگ شهادت است، اضافه کرد: شهدا برای امنیت کشور و دفاع از اسلام جان خود را فدا کردند و خداوند نیز به همسر و فرزند شهدا قوت و قدرت می‌دهد که این شهادت‌ها از اختیار بشری خارج است و فرزندان شهید باید در جای پدر قرار بگیرند و راه پدر را ادامه دهند.

وی با اذعان به اینکه شهید اسماعیل کرمی نیز جزو بهترین نیرو‌ها بوده و ۲۷ سال خدمت این شهید در لباس پاسداری و خدمت به مردم کم نیست، خاطرنشان کرد: حضور بی‌نظیر مردم استان در تشییع شهدای مدافع امنیت حماسه آفرید و رهبر معظم انقلاب نیز به شایستگی از مردم اصفهان به خاطر حماسه آفرینی در تشییع شهدای مدافع حریم امنیت انقلاب اسلامی تجلیل کردند.

در بین این پاسداران مدافع وطن، ۵ شهید اسماعیل کرمی، علی خادم، یحیی براتی، ابراهیم براتی، حسنعلی ترکیان از شهرستان خمینی‌شهر بودند و این خطه شهیدپرور در راه دفاع از حرم ۱۹ شهید و در ۸ سال دفاع مقدس ۲۳۰۰ شهید را تقدیم اسلام و کشور کرده است.

سردار شهید مدافع وطن اسماعیل کرمی فرزند رمضانعلی متولد ۱۳۵۰ از محله هرستان خمینی‌شهر که ۲ فرزند پسر امیرحسین (۱۷ ساله) و امیررضا (۷ ساله) از وی به یادگار مانده و مزار این در گلستان شهدای اصفهان واقع شده است.