امروز جمهوری اسلامی در کنار گوش اسرائیل حضور معنوی دارد

حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، در مراسم ترفیع جانشینان و معاونان هماهنگ کننده ادارات عقیدتی سیاسی نیروی زمینی، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) و نیروی هوایی ارتش با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب از سوی فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) گفت: اگر در آینده بخواهیم گام دوم را هم بلندتر، مقاوم‌تر و محکم‌تر برداریم نیاز به الزاماتی دارد و یکی از این الزامات این است که نباید توسط دشمن خدعه‌گیر شویم.

وی با بیان اینکه نباید فریب لبخند دشمنان را خورد، گفت: دشمن ۴۰ سال است که مدام مهره عوض کرده و و عقب نشینی می‌کند و در این شطرنج سیاسی، این جمهوری اسلامی ایران است که جلو رفته و امروز در بغل گوش اسرائیل که شیشه عمر استکبار است، حضور معنوی دارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به فرازی از سخنان حضرت امیر المومنین علی (ع) اشاره کرد و گفت: امیرالمومنین می‌فرمایند: باید پس از آنکه دشمن تان شعار صلح، پیمان، سازش و هم افزایی می‌دهد، هوشیار بود، چرا که دشمن نقشه می‌کشد تا در قالب صلح به شما نزدیک شده و آن کاری را کند که در قالب جنگ نمی‌توانست بکند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی خاطرنشان کرد: در زمانی که دشمنی و دست چدنی دشمن را قبول دارید نباید به لبخند و شعار صلح دشمن، حسن ظن داشته باشید بلکه باید سوء ظن داشته باشید تا واقع بینانه‌تر بتوانید از حقوق ملت دفاع کنید.

وی به نقشه دشمنان برای محدود کردن جمهوری اسلامی در توسعه موشکی اشاره و تصریح کرد: اگر یکی از این موشک‌ها در دفاع مقدس بود جنگ شهر‌ها به پایان می‌رسید؛ امروز دشمن در پی آن است ما را خلع سلاح کند تا در صورت نیاز نتوانیم به درستی از خود دفاع کنیم.

حجت الاسلام محمدحسنی با تبریک به جانشین‌ان و معاونان ادارات عقیدتی سیاسی نیروی زمینی، قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیاء (ص) و نیروی هوایی ارتش به مناسبت ارتقا به درجه سرتیپ دومی، گفت: امروز سه تن از کارکنان ولایت‌مدار، جهادی، انقلابی و خوش فکر ارتش به دریافت درجه سرتیپ دومی نائل آمدند که برای هر سه عزیزان در ادامه خدمت آرزوی موفقیت دارم.

گفتنی است؛ در این مراسم سرهنگ شجاع کاویان‌پور، سرهنگ سیدحسین جعفری و سرهنگ احمد عسگری به ترتیب جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی، قرارگاه پدافند هوایی حضرت خاتم الانبیاء (ص) و نیرو هوایی ارتش به درجه سرتیپ دومی نائل شدند.