مجلس برای حل مشکلات اقتصادی از دولت ناامید شده است

محمدرضا صباغیان نماینده حوزه مهریز در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در صحن علنی مجلس با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت مشکلات مردم بسیار سخت شده و گرانی حالت افسارگسیخته به خود گرفته است.

وی افزود متاسفانه نمایندگان مجلس امیدی به دولت ندارند و از این که مجلس به طور جدی وارد نمی‌شود تعجب می کنم.

نماینده مردم مهریز در مجلس تصریح کرد: اگر جنگ فعلی، جنگ انتقادی است که دشمن ، بمب به سفره و زندگی و معیشت مردم فرو می‌ریزد چرا مجلس شورای اسلامی در این خصوص سکوت کرده و درباره این موضوع کاری نمی‌کند.

صباغیان افزود: مجلس در حال بررسی انتخابات استانی است و اگر یک ماه دیگر در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کردیم چه ایرادی داشت در حالی که مردم دچار مشکلات اقتصادی هستند و باید این موضوع در اولویت قرارمی‌گرفت ضمن اینکه چه ایرادی داشت موضوع استانی شدن انتخابات را یک ماه دیگر انجام می‌دادیم. 

وی با اشاره به 5 بار تذکر شفاهی ارائه کرده به هیئت رئیسه و دولت گفت: باید در جلسه غیرعلنی موضوع وضعیت معیشتی و اقتصاد کشور بررسی کنیم و مشخص شود که چند درصد مشکلات اقتصادی به تحریم‌ها و چند درصد به سوء تدبیرها مربوط است.

صباغیان گفت: نباید منتظر مجلس سنای آمریکا برای رفع مشکلات اقتصاد ایران باشیم و اگر ما این تذکرات را به مجلس افغانستان داده بودیم تاکنون مشکل حل شده بود.