روحانی اجازه ندهد مردم زیر بار فشار اقتصادی خرد شوند

 امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود به رئیس جمهور در رابطه با وضعیت معیشت مردم گفت: مردم در حالی در شرایط سخت اقتصادی به سر می‌برند که شما فرمانده جنگ اقتصادی هستید بنابراین نباید اجازه دهید مردم زیر بار فشار اقتصادی خرد شوند.

وی با اشاره به اینکه روند افزایش نرخ کالاهای اساسی ادامه داد: پیش از این قیمت هر کیلو شکر، 3 هزار تومان بود که در پی یک بی‌مدیریتی و بی‌تدبیری از سوی شما به هر کیلو 7 هزار تومان افزایش یافته است.

نماینده مردم همدان در مجلس در تذکری به رضا اردکانیان وزیر نیرو تصریح کرد: بزرگترین مشکل کنونی و ابر چالش کلانشهر همدان کمبود آب شرب است و این در حالی است که 14 سال قبل که مقام معظم رهبری به این شهر سفر کردند، تأمین آب شرب این منطقه به تصویب رسید اما در طول این 14 سال رها شد.

وی با اشاره به اینکه وزیر نیرو از وضعیت آب شرب این منطقه صحبتی نکرده است، یادآور شد: هم اکنون از هر 100 چاه این منطقه 50 چاه خشک شده است، ضمن اینکه تنها مبلغ 5 میلیارد تومان بودجه به این بخش اختصاص داده شده است که با این میزان اعتبارات 100 سال طول می‌کشد تا مشکل کمبود آب شرب همدان رفع شود.