پرداخت حق ماموریت به مقامات برای سفرهای خارجی غیر ضرور

گروه سیاسی- حسن کامران نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی درگفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به سفرهای خارجی مقامات و مسئولین دولتی، نهادهای عمومی و نمایندگان مجلس گفت: متاسفانه در سال 1397 سفرهای خارجی آقایان با شدت و حدت بیشتری ادامه داشت.

وی با بیان اینکه بسیاری از این سفرها غیر ضروری بوده، تصریح کرد: متاسفانه مسئولین با آنکه می دانند سفرشان غیر ضرور است اما باز به سفر می روند و در کنار آن حق ماموریت هم می گیرند.

عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس تصریح کرد: برخی از این نهادها مثل شهرداریها و فدراسیونهای ورزشی خود را خارج از هیئت نظارت برسفرها می دانند.

کامران با تاکید بر اینکه اراده جدی برای جلوگیری از سفرهای خارجی وجود ندارد، افزود: مسئولین در برخورد با این نادرستی ها مماشات می کنند چون خود شریک جرم هستند.

وی افزود: به رغم وجود گرانی ها، بیکاری، شرایط سخت زندگی برای مردم، اما رفتار اشرافی گری و اسراف گونه مسئولین و مقامات ادامه دارد.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر کس که بی توجه به توصیه های مقام معظم رهبری و رهنمودهای امام راحل، زندگی اشرافی در پیش بگیرد و در شیوه زندگی و رفتار اداری اش از مردم فاصله بگیرد، از مردم نیست و باید حساب وی را از مردم جدا کرد.