ضرورت اعزام امکانات نیرو‌های مسلح به مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان و مازندران
 مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح (ساتا) با حضور در مناطق سیل زده استان گلستان گفت: پیرو فرمان فرمانده معظم کل قوا مبنی بر ضرورت اعزام امکانات نیرو‌های مسلح به مناطق سیل‌زده استان‌های گلستان و مازندران و همزمان با دستور فوری وزیر دفاع به سازمان‌های زیرمجموعه وزارت دفاع در دو استان سیل‌زده و استان‌های مجاور و به ویژه دو سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح و اتکا، سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح با تمام امکانات به کمک سیل زدگان شتافت.

وی درباره نحوه کمک رسانی به آسیب دیدگان سیل استان گلستان گفت: مسئولان سازمان اتکا به منظور کمک رسانی از روز دوم فروردین ماه در آق قلا حضور دارند. 

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح افزود: پس از گشت زنی در شهر آق قلا مشاهده کردیم که شهر وضعیت مناسبی نداشته و ارتفاع آب تا ٣ متر رسیده است و مردم هم هنوز در طبقات بالایی منازل مستقر هستند و البته قصد ترک منازل مسکونی خود را ندارند.

وی افزود: سازمان اتکا در بحث تامین بسته‌های کمک غذایی و سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح هم وام‌های ارزان قیمت طولانی مدت به سیل زدگان اعطا می‌کند. همچنین اعطای بسته‌های علی الحساب درمان به نیرو‌های مسلح اعم از ارتش، سپاه و ناجا را در مناطق آسیب دیده نظر گرفته ایم.

محمودزاده ادامه داد: ساتا از ابتدای وقوع سیل به یاری سیل زدگان به ویژه گروه هدف مورد نظر شتافت و در بحث اسکان، جبران خسارت و کمک به مراکز درمانی نیرو‌های مسلح که پای کار آمده بودند کمک قابل توجهی کرد.
وی با بیان اینکه اکثر گروه هدف سازمان تامین اجتماعی شامل بازنشستگان نیرو‌های مسلح شناسایی و زیر پوشش قرار گرفتند، ادامه داد: عده‌ای از خسارت‌دیدگان زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح نیز که بیمه‌نامه خسارت ندارند شناسایی کرده‌ایم و در حال برنامه ریزی برای کمک به آن‌ها هستیم.

محمودزاده عنوان کرد: مجموعه ساتا با بیمه کوثر در حال رایزنی است تا با فراهم کردن تسهیلات تا سقف حداکثر ١٠٠ میلیون تومان برای آسیب دیدگان ناشی از سیل در این منطقه به آن‌ها کمک کند. 

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح گفت: کار ارزیابی خسارت دیدگان ناشی از سیل با قدرت در حال انجام است تا سریعا خسارت آن‌ها پرداخت شود.

محمودزاده تصریح کرد: تمام بیمه‌شدگان و بازنشستگان نیرو‌های مسلح در دو استان سیل زده مطمئن باشند سازمان تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح تا آخرین لحظه در کنار آن‌ها حاضر خواهند بود.