تشکیل قرارگاه مردمیاری وزارت دفاع در خوزستان

جلسه ستاد مدیریت بحران وزارت دفاع‌ با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به منظور ارزیابی اقدامات انجام شده در مناطق سیل‌زده و تداوم حضور و تقویت فعالیت های وزارت دفاع در این مناطق،  با حضور روسای سازمان‌های تابعه و جمعی از مدیران ارشد این وزارتخانه برگزار شد.

امیر سرتیپ حاتمی در این جلسه با بیان اینکه نیروهای مسلح از زمان بروز حادثه تا کنون از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به سیل زدگان در همه استان ها و مناطق بحرانی فرو گذار نکردند گفت:  وزارت دفاع در کنار دستگاه ای مسئول تا آخر در کنار مردم حضور فعال خواهد داشت و همگام با سایر ارگانهای خدمات رسان از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

در این جلسه به دستور امیر سرتیپ حاتمی به منظور مدیریت، کنترل، انسجام بخشی بیشتر و تسریع در امدادرسانی به مردم در مناطق سیل‌زده خوزستان، «‌‌قرارگاه مردم‌یاری عاشورائیان وزارت دفاع» در خوزستان تشکیل شد.

بر این اساس با حکم وزیر دفاع، امیر سرتیپ محمود شیخ حسنی معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با عنوان فرمانده قرارگاه مردم یاری عهده دار این مسئولیت شد.

مقرر است این قرارگاه با کلیه امکانات مهندسی، فنی، خدماتی و پزشکی بطور هماهنگ با مدیریت بحران کشور، تا برقراری شرایط ثبات و آرامش کامل در خوزستان، حضوری  فعال داشته باشد.