وقتی آمریکا در برجام خلف وعده میکند چه برسد به ادعای قرار دادن سپاه در لیست تروریست ها

اسدالله بادامچیان دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در حاشیه مراسم نکوداشت مرحوم محتشمی پور با اشاره به شخصیت این پیشکسوت حزب موتلفه اسلامی، گفت: او از یاران دیرینه این انقلاب لست و از زمان مرحوم نواب صفوی بایاران دیرین فداییان اسلام، در زمره مبارزین خالص بود.

بادامچیان افزود: آن مرحوم بعد از کودتای ۲۸ مرداد نیز با یاران مرحوم آیت الله کاشانی همکاری بوده و بعد از آغاز نهضت امام راحل، در موتلفه اسلامی از عناصراصلی بود و سال ۴۳ با ما در قزل قلعه شاه به شدت شکنجه شد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: مرحوم محتشمی پور سال ۴۴ نیز در عشرت آباد همراه ما به شدت تحت شکنجه قرارگرفت و بعد از ان هم زندان قصر و شهربانی و در همان اواخر ۴۴ باهم آزاد شدیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به حضور جدی و فعال مرحوم محتشمی پور در عرصه های مختلف این حزب، تصریح کرد: در همه مبارزات حضور جدی و فعالی داشتند که در کمیته استقبال از امام راحل نیز نقش پر رنگی ایفا کردند و اینها کسانی هستند که بعد از پیروزی نظام جمهوری اسلامی بی سر و صدا کار کردند و هیچ توقعی شخصی نیز نداشتند.

وی در ادامه ضمن اشاره به ادعای آمریکا مبنی بر احتمال قرارگیری سپاه در فهرست تروریستها، گفت: وقتی رییس جمهور ناشی آمریکا از اشغال‌گری اسرائیل در جولان حمایت می کند و در سازمان ملل هم برای این اقدام یک رای می ماند در قبال ۱۴ رای، دیگر مشخص است که واقعا جایگاهی ندارد.

بادامچیان ادامه داد: وقتی در برجام هم خلف وعده میکند دیگر ارزشی برای خود نمیگذارد چه برسد به ادعای قرار دادن سپاه در لیست تروریست ها.

این فعال سیاسی در ادامه خاطرنشان کرد : آمریکا به خوبی میداند که وجه و ارزش خود را در عرصه بین المللی از دست داده و بی ارزشی خود را در برجام ثابت کرد و حالا ادعای بی ارزش خود را درباره تروریستی بودن سپاه مقدس پاسداران انقلاب اسلامی مطرح می کند.

وی یادآور شد: به نظرم دیگر دوران آمریکا پایان یافته و ما راه خودمان را می رویم و در این ۴۰ سال آنها چکار کردند؟ ولی ما راهمان را رفتیم و انشالله با اجرای بیانیه گام دوم و توجه ویژه مقام معظم رهبری در این باره مشکلات باقی مانده را حل می کند.