واکنش شیخ دعموش به اقدام خصمانه آمریکا علیه سپاه

 شیخ علیدعموش، معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در خطبه نماز جمعه تاکید کرد که آمریکا و دولت این کشور به ریاست ترامپ همچنان به تجاوزگری خود نسبت به ملت‌ها و کشورهای منطقه ادامه می‌دهد. تصمیمات ترامپ همه کشورها و مقدسات و حقوق آنها را هدف قرار داده است.

وی افزود: دولت آمریکا با به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و اعلام حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی‌های جولان اشغالی سوریه و قلمداد کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به عنوان گروه تروریستی به این حملات خود ادامه می‌دهد.

شیخ دعموش گفت: این اقدامات دشمنی آمریکا را با ملت‌های منطقه و کوچک شمردن، نادیده گرفتن سرزمین‌ها، مقدسات و حقوق این کشورها نشان می‌دهد.

وی افزود که آمریکا با تمام جنبش‌های مقاومت و کسانی که حامی آن هستند و با هر کس که در برابر اسرائیل و طمع ورزی هایش بایستد و طرح‌های استعماری جدید آمریکا در منطقه را نپذیرد، دشمنی و توطئه چینی می‌کند.

شیخ دعموش همچنین تاکید کرد: آمریکا امروز ایران را به دلیل حمایت از مسئله فلسطین و مخالفت با طرح‌های آمریکایی -صهیونیستی در منطقه و حمایت از جنبش‌های مقاومت و ملت‌های منطقه هدف تحریم قرار داده است.