برگزاری نخستین نشست دبیران کانون‌های اقشاری جمنا در سال جدید

نخستین نشست دبیران کانون‌های اقشاری جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب در جهت هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری نشست‌های علمی، تخصصی و نخبگانی کانون‌های قشری در سال جدید برگزار شد.

در این نشست مقرر شد به موضوعاتی همچون بیانیه گام دوم و همچنین راهکار‌های تحقق شعار رونق تولید در نشست‌های اقشاری پرداخته شود.

در این گردهمایی، دبیران اقشار بیست و دوگانه با بیان نقطه نظرات خود زمان بندی‌های مناسب برای برگزاری نشست‌های قشر خود را ارائه نموده و چالش‌های قشر خود را در سال پیش رو برشمردند.

انجام امور تشکیلاتی، بررسی مشکلات معیشتی مردم و تلاش برای بهبود شرایط اقتصادی کشور از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

در ادامه مهدی چمران نائب رئیس جمنا با بیان نقطه نظرات خود کیفی سازی نشست‌های تخصصی را خواستار شد و افزود: اقشار برای کمک به سیل زدگان برنامه داشته باشند و تلاش شود از همبستگی ملی برای حل مشکلات مردم استفاده شود.

وی با اشاره به فداکاری‌های مردم استان خوزستان در برخورد با سیل گفت: تصاویری که از سد‌های انسانی در مقابل سیل مخابره شد نشانگر زنده ماندن روحیه‌ای است که در هشت سال دفاع مقدس باعث شکست دشمن شد و لذا باید به وجود چنین جوانانی افتخار کرد.

گفتنی است اقشار ۲۲ گانه جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب از بدو تاسیس، فعالیت خود را با محوریت کادرسازی و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در کشور آغاز کرده است.