اصلاح‌طلبان در دوران روحانی نیز امتحان خوبی پس ندادند

محمدحسین عظیمی دبیرکل جبهه حامیان انقلاب اسلامی با اشاره به اظهارنظر برخی اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه جریان اصلاحات نقشی در تصمیم‌گیری‌های کشور ندارد گفت: متأسفانه از سال گذشته تا الان که مشکلات حادی در کشور بوجود آمده است، دولت به دنبال فرافکنی و اصلاح‌طلبان به دنبال فرار به جلو و محکوم کردن زمین و زمان برای تبرئه خودشان هستند.

وی با بیان اینکه در دوران ریاست‌جمهوری سیّد محمّد خاتمی نیز شاهد مدیریت ضعیف و حرکت لاک‌پشت‌وار اقتصادی بودیم، اظهار داشت: از آن‌جایی که مردم علی‌الخصوص نسل جوان، دوران هاشمی و خاتمی را خیلی به یاد ندارند و نیاز بود آن دوران را تجربه می‌کردند که الحمدلله با انتخاب آقای روحانی، نه‌تنها دهه هفتادی‌ها بلکه دهه هشتادی‌ها هم با مشکلاتی که این طیف می‌توانند برای کشور ایجاد کنند آشنا شدند.

عظیمی ادامه داد: در آستانه انتخابات مجلس، اصلاح‌طلبان قصد دارند تقصیرها را گردن دیگر ارکان نظام یا مردم بیاندازند، در صورتی که روحانی همان کسی است که در تبلیغات انتخابات، وعده‌های زیادی به مردم داد امّا با بازوهای اجرایی که عمدتاً اصلاح‌طلب و تندرو هستند، نشان داد که مرد عمل نیست.

وی افزود: آقای روحانی یا دارای اختیارات لازم است و دارد در قبال مشکلات فرافکنی می‌کند یا اختیار ندارد که در این صورت باید به ۲۴ میلیون رأِی دهنده احترام بگذارد و استعفا بدهد.

دبیرکل جبهه حامیان انقلاب اسلامی با بیان اینکه روحانی و مدیران وی کشور را در سیاست خارجی و داخلی دچار مشکلات عدیده‌ای کرده‌اند، اظهار داشت: مدیران نالایق و زرپرست دولت شرایط را وخیم کرده‌اند و امیدواریم که این ناکارآمدی‌ها عمدی نباشد برای اینکه به حاکمیت فشار آورده شود تا جام زهر را قبول کند.

عظیمی اثبات رهنمودهای رهبر انقلاب مبنی بر عدم اعتماد به آمریکا را خاطرنشان کرد و گفت: معلوم شد معنای سخنان رهبر انقلاب چه بود و دلواپسی‌هایی که اصلاح‌طلبان مسخره می‌کردند برای چه بود.

وی افزود: اصلاح‌طلبان در دوران روحانی نیز امتحان خوبی پس ندادند و نشان دادند هر جا که به نفعشان نباشد در قایقی که نشسته‌اند حتی اگر هزار نفر دیگه هم حضور داشته باشند آن را سوراخ می‌کنند.

عظیمی، فتنه‌های ده ساله در کشور را یادآور شد و گفت: امسال نیز دشمن درصدد ایجاد فتنه در کشور است و برخی‌ها نیز در داخل هیزم فتنه آن را تهیه می‌کنند که البته این بار نیز با وحدت مردم و رهبری‌های داهیانه مقام معظّم رهبری موفق نخواهند شد.