کیومرث حیدری: در مقابل قدرت‌های جهانی می‌ایستیم و حرف حق را میزنیم

فرمانده نیروی زمینی ارتش در دوازدهمین گردهمایی بزرگ فرماندهان یگان‌های عمده و مستقل این نیرو،گفت: به منظور تحقق برنامه ها و طرح‌های رفاهی در سال جاری ۳۰ هزار واحد مسکن سازمانی در نقاط مختلف کشور احداث و تحویل کارکنان غیور نیروی زمینی ارتش خواهد شد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری بابیان اینکه انقلاب به تکامل رسیده است، افزود: انقلاب اسلامی ایران مسیر تکاملی خود را به خوبی طی می‌کند و در چهل سال آغازین انقلاب بدون توقف با پیشرفت‌های مهم در عرصه‌های گوناگون جلو رفتیم. اکنون در جهان اثر گذار هستیم و در مقابل قدرت‌های جهانی می‌ایستیم و حرف حق را میزنیم.

فرمانده نیروی زمینی تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش در گام دوم انقلاب دستخوش تغییرات ساختاری شد و یگان‌های خود را به یگان‌های واکنش سریع، متحرک هجومی، مخصوص و ... تغییر ماهیت داده و توانسته است در حوزه های دفاعی، امنیتی، حفظ و ارتقای توان رزمی به جایگاه مطلوبی برسد.

وی ادامه داد: موضوع مهم دیگر در گام دوم انقلاب برای نیروی زمینی ارتش تجهیز یگان‌هایی است که در ساختار جدید  تغییر ماهیت دادند و باید با تجهیزات روز در مقابله با تهدیدات نوین ایستادگی کنند.

امیر حاتمی خاطرنشان کرد: به منظور تحقق بخشیدن طرح های معیشتی و رفاهی در سال جاری ۳۰ هزار واحد مسکن سازمانی در نقاط مختلف کشور که یگان‌های این نیرو که در آنجا مستقر هستند احداث و تحویل کارکنان غیور خواهد شد.