سرمقاله روزنامه های امروز/ از پشت پرده ظاهر شدن البغدادی تا افزایش قیمت بنزین

به گزارش افکارنیوز ، روزنامه های صبح امروز ایران در سرمقاله های خود به مهمترین مسایل روز کشور و جهان پرداخته اند که گزیده آن ها در ذیل می آید:

حساسیت تصمیم دموکرات‌ها درمورد ترامپ

دموکرات‌ها از ابتدا امید زیادی به تحقیقات رابرت مولر بسته بودند. رابرت مولر، مدیر سابق اف‌بی‌آی، دو سال قبل از سوی وزارت دادگستری امریکا و به عنوان بازرس ویژه مأمور رسیدگی به پرونده مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری امریکا در سال ۲۰۱۶ شد.

نقش راهبردی معلم درگام دوم انقلاب

وقتی خدای متعال خود را معلم توصیف، و رحمت و محبت را مقدمه تعلیم، وتعلیم هدفمند را مقدمه "رشد" اعلام می کند، احساس کرامت و بالندگی وصف ناپذیری را به همه معلمان انسان پرور و تاریخ ساز جهان ارزانی می دارد.

آثار روانی افزایش قیمت بنزین

واقعیت این است که دولت آنقدر روی قیمت بنزین رفتار یکسانی بروز نداده که نمی‌توان روی طرح‌های انباشته در ذهنش که صحبتی هم از آن به میان نیاورده، تحلیلی انجام داد. حتی وقتی موضوع در مجلس هم مطرح شد، صحبت‌های متناقضی شنیده شد.

پشت پرده ظاهر شدن البغدادی

البغدادی که از زمان اعلام خلافت در مسجدجامع نوری شهر موصل در تیر ۱۳۹۳، دیگر در انظار عمومی حاضر نشده بود، پس ازحدود۵سال اختفا، ویدئویی ۱۸ دقیقه ای از خود منتشرکرده که موجی از بحث های مختلف را در میان تحلیل گران دامن زده است، به ویژه آنکه ژست ضد صلیبی او با توجه به حوادث تروریستی اخیر درسریلانکا مشکوک و قابل تامل است، اما به راستی پشت پرده ظاهر شدن دوباره ابوبکر البغدادی چیست؟