شکایت ناطق نوری از اتهامات سایت حامی مشایی

یکی از موارد شکایت ناطق نوری انتشار عکسی از یک باغ وسیع و زیبا است که این سایت حامی مشایی آن را متعلق به خانواده ناطق نوری دانسته و از آن به عنوان بهشت شداد ناطق نوری یاد کرده است.
به گزارش افکار به نقل از مشرق، در بخشی از گزارش سایت حامی مشایی درباره این باغ چنین آمده است " فعالیت‌های احتمالی ناطق نوری پس از کناره گیری از جلسات جامعه روحانیت مبارز رمز گشایی شد. شاید ناطق نوری پس از کناره گیری خود از جامعه روحانیت این امکان را داشته باشد که به باغ برادر زاده خود در هشتگرد و احتمالاً باغ های دیگر برادرزاده ها و خواهرزاده های خود سر بزند. گفته می شود باغ آقا مرتضی! محل زندگی گونه‌های نادر جانوری از جمله گوزن آفریقایی، قرقاول، تمساح، سوسمار، قو و طاووس کمیاب و پرندگان نادر زینتی است که فضاسازی های مخصوصی جهت نگه داری این جانوران در جای جای باغ صورت پذیرفته است. همچنین آقا مرتضی که علاقه ویژه ای به اسب‌های قیمتی دارد و دستی در واردات و پرورش اسب‌های زیبا دارد، تعداد قابل توجهی از این اسب‌ها را در این باغ نگه داری می کند. نوع معماری و حیات وحش وصف ناپذیر این باغ، ناخودآگاه ذهن هر بیننده ای را به یاد بهشت می اندازد که به نظر می رسد خانواده ناطق نوری خیلی زود و قبل از رفتن به آن دنیا و وارد شدن به بهشت، قصد کرده‌اند تا در این دنیا گوشه‌هایی را برای خود دست و پا کنند تا شاید مزه ای از طعم‌های بهشت را قبل از وارد شدن احتمالی به بهشت برین چشیده باشند. کند. "
بر اساس این گزارش، ناطق نوری در شکایت خود عنوان کرده است که عکس این سایت از حضور وی در یک باغ، متعلق به یکی از سفرهای وی به کشور مراکش است که در آنجا با خبرنگار خبرگزاری مهر مصاحبه کرده است و به هیچ عنوان با توصیف های این سایت مطابقت ندارد.