توصیه آیت‌الله جنتی به دبیرکل اوپک

آیت الله احمد جنتی روز گذشته در حاشیه حضور محمد سانوسی بارکیندو، دبیرکل اوپک در نماز جمعه قم با عرض خیر مقدم اظهار کرد: ایران کشوری ارزشمند است و امیدواریم در سفر خود بتوانید با امام خمینی(ره) آشنا شوید. توصیه می‌کنم آثار امام را که به زبان های مختلف ترجمه شده است مطالعه کنید.

وی یادآور شد: تاریخ امام برای امت ها ارزشمند است چرا که نشان می دهد که یک نفر می‌تواند در برابر آمریکا و اسرائیل بایستد و مردم را برای مقابله با ایشان بسیج کند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری آشنا شدن با شخصیت مقام معظم رهبری را مورد تاکید قرار داد و گفت: ایشان نیز در خصوص استقامت و مقابله با دشمن خلف صالح امام هستند.

وی تاکید کرد: امام خمینی(ره) معتقد بود که مردم می توانند که در برابر سلطه گران بایستند و ملت ما با ایستادگی خود به پیروزی رسید .

آیت الله جنتی با اشاره به اینکه ملت ایران مقاومت را از امام درس گرفته است افزود: این مقاومت سبب شده است که در برابر همه تحریم های ظالمانه آمریکا ایستاده ایم و قدرت خود را حفظ کنیم.

وی با اشاره به اینکه مقاومت درسی است که برای همه مستضعفان جهان آموزنده بوده و موجب پیروزی می شود یادآور شد: انتظار داریم که از مواضع سیاسی ایران در برابر استکبار جهانی دفاع کنید.