به گزارش افکار نیوز، علي اصغر رشيد روز گذشته در گفت وگو با خراسان افزود: به دليل همزماني برگزاري انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و نيز انتخابات ميان دوره اي خبرگان رهبري در خراسان رضوي، انتخابات به صورت ۱۰۰درصد رايانه اي در اين استان برگزار نمي شود.

اعلام نشدن آمار واجدان شرایط رای دادن

وی همچنین درباره تعداد افراد واجد شرایط رای دادن در خراسان رضوی گفت: هنوز این آمار به ما ابلاغ نشده است. از آنجا که ممکن است آمارها تناقض داشته باشد، سعی کرده اند که این آمار را ارائه نکنند و شما هم خیلی دنبال این آمار نباشید.

وی درباره تخلفات انتخاباتی در استان هم اظهار داشت: تخلفات و جرایم خاص انتخاباتی در استان رخ نداده است؛ تخلفات معمولی بوده که تذکر داده ایم و مشکل خاصی در استان نداشته ایم.

قائم مقام ستاد انتخابات خراسان رضوی اضافه کرد: ستادهای انتخاباتی نامزدها همکاری خوبی داشته اند و هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی نیز با یکدیگر تعامل خوبی داشته اند.

رشید ضمن ابراز امیدواری از برگزاری انتخابات سالم و پرشور و نشاط در استان، افزود: آمادگی کافی برای برگزاری انتخابات در سطح استان وجود دارد.

وي درباره ميزان تعرفه اخذ راي پيش بيني شده نيز بدون ذکر اين رقم، ادامه داد: به اندازه لازم و کافي تعرفه پيش بيني شده است.