کانال های زرد و معاند در پی انتشار خبر 4 سال پیش افکارنیوز+عکس

خبری با عنوان " کار برای ایرانی ها در افغانستان فراهم شد!" در کانال های تلگرامی و شبکه های مجازی دیگر مانند اینستاگرام به نقل از افکارنیوز در حال انتشار است که مربوط به 24 شهریور سال 94 است.
به گزارش افکارنیوز، در این خبر با عنوان" کار برای ایرانیان در افغانستان فراهم شد" گزارشی درباره وضعیت اشتغال برادران کشور افغانستان عنوان شده که مسئولان کشور با مهربانی به آنها اجازه داده اند در کشور ایران کار کنند.

کار کردن ایرانیان در افغانستان
در بخشی از این گزارش عبدالهادی فرهنگ رایزن بازرگانی سابق سفارت افغانستان در تهران که در آن زمان مسئولیت داشته پیشنهاد می دهد که " . وزارت کار باید تلاش کند تا با امضای تفاهم نامه ها و عملیاتی کردن آن، زمینه های اعزام بیکاران ایرانی به خارج از کشور را فراهم کند."

اسکرین
حالا امروز به دلیل مشکلاتی که در بخش اشتغال کشور وجود دارد، برخی از کانال های مختلف تلگرام و رسانه های بیگانه به ویژه کانال های معاند با اسکرین شات از این خبر و بدون اشاره به اینکه مربوط به سال 94 بوده و در آن بر همکاری مشترک ایران و افغانستان تاکید شده آن را منتشر کرده اند که خلاف اخلاق حرفه ای رسانه ای می باشد.
رسانه افکارنیوز همواره در چارچوب خط قرمز های نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کرده و بارها در زمینه اشتغال گزارش، مصاحبه و اخبار گوناگونی منتشر کرده و پیگیر اصلاح وضعیت اشتغال در کشور بوده است.