ماندن در برجام، دشمن را جری می‌کند

بهروز بنیادی نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در تذکری خطاب به حسن روحانی رئیس‌جمهور گفت: متاسفانه سایر اعضای برجام به تعهدات خود عمل نمی‌کنند و برجام خاتمه یافته است و اصرار بر ماندن در برجام، دشمن را جری می‌کند لذا باید تدبیری اندیشید. 

وی افزود: آقای رئیس جمهور سفره مردم آنقدر کوچک است که بنیان خانواده، فرهنگ و اقتصاد و سیاست کشور با خطر جدی مواجه شده است ضمن اینکه بازار رها شده و گویا وزرای صنعت و جهاد کشاورزی نداریم لذا بهتر از هر چه سریعتر کابینه خود را با شرایط جنگ اقتصادی ترمیم کنید. 

نماینده مردم کاشمر در مجلس در تذکری خطاب به محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: سیل اخیر آسیب زیادی به زیرساخت‌های روستاهای بردسکن و خلیل آباد وارد کرده و کنارگذر شهرستان بردسکن هم ناتمام باقی مانده است لذا باید دستور ویژه‌ای در این خصوص برای تامین منابع لازم و بازسازی و تکمیل پروژه‌ها صادر شود.  

بنیادی در تذکر دیگری خطاب به صالحی وزیر ارشاد گفت: قیمت کاغذ در همه جهان نهایتا کیلویی یک دلار است اما در کشور ما متاسفانه بالای ۳۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است که به حوزه نشر و کتاب آسیب زده است و باید تدبیر لازم اتخاذ شود ضمن اینکه سالن‌های اداره ارشاد شهرستان بردسکن فاقد امکانات گرمایشی و سرمایشی است که باید بودجه آن تامین شود.