مریم بهروزی در گفتوگو با ایسنا ، با بیان اینکه بحث انتخابات مجلس در بین اصولگرایان حدود ۵ تا ۶ ماه است که کلید خورده است، اظهار کرد: همه جریانات و تشکلهای سیاسی اصولگرا در حال برنامهریزی برای انتخابات مجلس نهم هستند.
دراین راستا جبهه پیروان خط امام و رهبری نیز اولین تعاملات خود را با جامعتین آغاز و جلساتی با جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه‌ علمیه قم برگزار کرد و در این جلسات تمهیداتی اندیشیده شد.
باهنر و عسگراولادی به عنوان برخی از نمایندگان حاضر از جبهه پیروان خط امام و رهبری در جلسات کمیته مشترک جامعتین نام برد.

دیدار برخی از اصولگرایان با رییس‌جمهور
با توجه به تشکیل کمیته سه نفره، این سه نفر باید با احزاب و شخصیت‌ها و جامعتین جلسات مستمر برگزار کنند تا بتوان در نهایت به یک نتیجه مطلوب رسید.
پیشنهاد می شود که یک هسته مرکزی با حضور نمایندگانی از جامعه روحانیت مبارز، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و آقای لاریجانی و آقای احمدی‌نژاد تشکیل شود تا این افراد همراه با کمیته سه نفره در راه رسیدن به وحدت اصولگرایان برای انتخابات مجلس نهم گام بردارند.
این اشخاص باید با احزاب و شخصیت‌های صاحب‌نظر و صاحب‌نفوذ اصولگرا جلسات و هماهنگی‌هایی داشته باشند.
تشکیل یک جبهه متحد در این مقطع دور از ذهن به نظر می‌رسد و تصور من این است که یک شورای هماهنگی در بین اصولگرایان شکل بگیرد.
اگر مسوولان بخواهند میتوانند در جلسات اصولگرایان حضور داشته باشند اما مسوولیتی به عهده نمیگیرند در نتیجه مشغول اداره کشور هستند. کار در این راستا کار تشکیلاتی و در داخل جریان اصولگرایی است و دولتی قلمداد نمیشود.