مقام ارتش: پای متجاوز را قطع خواهیم کرد

 حجت الاسلام و المسلمین «عباس محمدحسنی» در جمع کارکنان ستاد نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه امروز تمام کفر در برابر تمام اسلام صف آرایی کرده است، گفت: آرایش فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و علمی دشمن در مقابل ملت ایران آرایش کاملا جنگی است اما این آرایش‎ها، منتج به درگیری نظامی نخواهد شد.

وی افزود: آنها بهتر از هر کسی می داند که توان و یارای مقابله نظامی با جمهوری اسلامی ایران را ندارند که اگر داشتند لحظه‌ای در حمله به کشورمان درنگ نمی کردند.

نماینده ولی فقیه در ارتش راه حل مقابله با این تهاجمات را مقابله به مثل دانست و گفت: قرآن کریم راه رویارویی با تهدیدات را مقابله به مثل می داند.

محمدحسنی با بیان اینکه آرایش دشمن در حوزه نظامی آرایش جنگی نیست، گفت: امروز دور تا دور ایران را اجانب با پرچمداری آمریکا محاصره کردند تا ما را بترسانند؛ ما نیز باید مثل آنها در صحنه باشیم و آرایش خود را حفظ کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر فرماندهی معظم کل قوا در جمع کارگزاران نظام و تاکید ایشان بر اعتماد و امید به جوانان، گفت: نسل جوان باید با تأسی از الگوهایی همچون شهید بابایی، شهید ستاری، شهید صیاد شیرازی و شهید حججی نقش خود را در این برهه از زمان به نحو احسن ایفا کند و کشور را به اوج اقتدار و عزت برساند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش خاطر نشان کرد: سربازان وظیفه در نیروهای مسلح و همچنین جامعه جوان ایرانی در سراسر کشور به عنوان موتور محرک و پیشران، نقش بسیار مهمی را در مقابله با دشمنان نظام اسلامی بر گردن دارند چنانکه رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی) بارها و بارها به حضور این قشر در تمامی عرصه ها تاکید کردند.

نماینده ولی فقیه در ارتش با بیان اینکه در انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با توکل به خداوند توانستیم موفقیت و پیروزی‌های بزرگی را خلق کنیم، خاطرنشان کرد: دشمن اگر دست از پا خطا کنند تیر خلاص را به سمت خود شلیک کرده است.

محمد حسنی به حفظ وحدت، اقتدار، یکپارچگی و صف آرایی مقابل دشمن اشاره و آن را در به رخ دشمن کشیدن ضروری عنوان کرد.

وی تصریح کرد: دشمن بداند که ایران اسلامی مرکز تربیت شدگان مکتب عاشورا با شعار «هیهات من الذله» است و در صورت هرگونه اشتباه پای متجاوزان را سخت قطع خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در ارتش با تاکید بر اینکه ملت ایران در طول تاریخ هیچگاه ذلت را نپذیرفته است، گفت: دشمن قبل از هر اشتباهی یکبار دیگر تاریخ ایران را مرور کند؛ امروز ایران اسلامی در شرایطی از اقتدار به سر می برد که جنگ از سوی هرکسی آغاز شود قبر خود را کنده است.