تذکر یک نماینده به چهار وزیر کابینه

حجت‌الاسلام والمسلمین احد آزادی‌خواه در تذکری به وزیر نیرو با بیان اینکه کم آبی را قبول داریم، گفت: اینکه تنها چاه ها را پلمب کنیم موجب نابودی کشاورزان می شود. اگر دردی اعلام می شود درمان آن نیز باید اعلام شود. کشاورز بعد از پلمب چاه چطور می تواند زمین زیر کشت را آبیاری کند؟ این مسئله مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم ملایر در مجلس وضعیت ۲۰ هزار خیاط ملایری را موضوع تذکرش به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد و افزود: سال‌هاست این مسئله را پیگیری می کنم اما همچنان از بیمه تامین اجتماعی محروم هستند این در حالی است که ظرفیت اشتغال‌زایی این بخش برابر با چهار شرکت پتروشیمی است؟

نماینده مردم ملایر در مجلس با مخاطب قرار دادن وزیر امور اقتصادی و دارایی، گفت: مجلس تعداد زیادی مصوبه برای پرداخت تسهیلات ازدواج ، اشتغال و مسکن داشته است اما وقتی به مرحله ضمانت می رسد، جوانان با بهره مندی از آنها با مشکل مواجه می شوند برای رفع این مشکل باید با بانک ها تعامل کرد تا کارمند رسمی تنها گواهی کسر حقوق را برای دریافت تسهیلات ارائه کند یا از سایر راه های ضمانت که در قانون وجود دارد نیز استفاده کنند.

وی خطاب به وزیر راه و شهرسازی متذکر شد:‌ از ابتدای این دوره مجلس به همراه دیگر نماینده ملایر پیگیر وضعیت راه های اصلی و روستایی این شهرستان هستیم، اما تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده است و امیدواریم در ماه های آینده شاهد گشایشی در این زمینه باشیم.