کمک به سیل زدگان مهمتر از برگزاری انتخابات پر هزینه شورایاری محلات تهران است

گروه سیاسی- محسن قناعت دبیر حزب موتلفه اسلامی استان تهران در گفت و گو با افکارنیوز با اشاره به مشکلات بسیار زیاد سیل زدگان در کشور اظهار داشت: حدود 3 ماه از حادثه سیل در کشور می گذرد اما شاهد مشکلات بسیار زیاد سیل زدگان در کشور هستیم و از سوی دیگر تمامی آحاد مردم هر کسی با هر توانی مشغول کمک و خدمترسانی به سیل زدگان است که این عزم و انسجام مردمی در جهان بی نظیر است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: قطعا مهمترین دغدغه مردم انقلابی و متدین ایران اسلمی کمک به هموطنان سیل زده در استانهای گلستان ولرستان و خوزستان است و این روزها شاهد هستیم مردم عزیز کشور در یاری رساندن به همنوعان سیل زده خود سنگ تمام گذاشته اند.
وی افزود: مسئولان اجرایی کشور نیز باید با تاسی از این عزم و اراده قوی مردم تمام سعی خود را برای کاهش آلام و رنج های سیل زدگان به کار گرفته تا هرچه زودتر مشکلات آنها حل شود.
قناعت تصریح کرد: در حال حاضر قرار است انتخابات پرهزینه ای به نام شورایاری محلات تهران در تاریخ 31 خرداد برگزار شود.با توجه به شرایط اقتصادی قطعا باید برنامه ها در کشور اولویت بندی شود.خواسته مردم شریف تهران این است که این انتخابات یکسال به تعویق افتاده و بودجه آن در جهت ساماندهی سیل زدگان عزیز کشورمان مصرف شود.
وی افزود: این درحالی است که تهران به عنوان معین استان خزستان هم انتخاب شده است.از مسئولین اجرایی از جمله شورای شهر تهران،شهرداری تهران،استانداری و فرمانداری تهران می خواهیم در این خصوص تصمیم خداپسندانه،مهم ،بزرگ و بهنگام اتخاذ نمایند و با این کار اهتمام ویژه مردم شریف تهران به همراهی و همدردی با هموطنان مصیبت زده سیل در کشور را در معرض نمایش بگذارند.