پیام آیت‌الله مکارم درپی ترور امام جمعه کازرون

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در پیامی شهادت امام جمعه کازرون را تسلیت گفتند و از مسئولان این منطقه خواستند آرامش را حفظ کنند تا این حادثه منشا حوادث ناگوار دیگری نشود.

به گزارش شفقنا، متن پیام این مرجع تقلید شیعیان به شرح زیر است:

خبر بسیار ناگوار حادثه شهادت امام جمعه کازرون حجت السلام والمسلمین آقاى خرسند بسیار مایه تاسف گردید. نامبرده عالمى فرزانه، مجاهد و از علاقمندان صدیق انقلاب اسلامى و از طرفداران آرامش در منطقه بود.

این حادثه غم‌انگیز هنگامى ناراحت کننده‌تر مى‌شود که بدانیم در ماه رمضان و در شب احیاء، بعد از مراسم احیاء واقع شده است. آن فقید سعید در ملاقاتى که با اینجانب داشت مى‌گفت: منطقه ناآرام است و مسؤولین هم توجهى ندارند.

امیدواریم هر چه زودتر این حادثه غم‌انگیز ریشه‌یابى شود و مجرمان به سزاى اعمالشان برسند تا کسى به خود اجازه ندهد به آسانى یک امام جمعه معروف را اینچنین به قتل برساند. این عالم فرزانه از ائمه جمعه فعال و حامى حوزه علمیه در منطقه کازرون بود.

اهالى محترم کازرون که مردمى شریف و دیندارند و همچنین مسؤولین محلى مراقب باشند، آرامش را حفظ کنند تا خداى نکرده این حادثه منشأ حوادث ناگوار دیگرى نشود.

حقیر این حادثه دردناک را به تمام اهالى محترم کازرون و ائمه جمعه استان فارس به خصوص به علماى اعلام و به‌ویژه به خاندان محترم آن فقید سعید صمیمانه تسلیت عرض مى‌کنم؛ علو درجات آن مرحوم و صبر و اجر براى خانواده او را از درگاه خداوند متعال خواهانم.