به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۳۷ نتایج ۱۳ حوزه انتخابیه که تا ساعت ۱۶ روز شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۰ نتایج آنها اعلام شدده منتشر کرد.

۱ - در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه، مراد هاشم زهی با کسب ۱۴.۵۳۴ رأی از مجموع ۵۴.۴۶۹ آرای صحیح مأخوذه حائز اکثریت لازم گردیده اند.

۲ - در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ، محمدعلی پورمختار ۴۵.۸۹۲ رأی از مجموع ۱۳۶.۷۳۹ آرای صحیح مأخوذه حائز اکثریت لازم گردیده اند.

۳ - در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد عبدالوحید فیاضی با کسب ۵۶.۶۸۰ از مجموع ۱۱۹.۵۵۷ آرای صحیح مأخوذه حائز اکثریت لازم گردیده اند.

۴ - در حوزه انتخابیه فومن و شفت ناصر عاشوری قلعه رودخانی با کسب ۴۷.۳۷۹ رأی از مجموع ۱۰۰.۴۵۵آرای صحیح مأخوذه حائز اکثریت لازم گردیده اند.

۵ - در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکار، مقدار نجف نژاد با کسب ۴۸.۳۸۸ رأی از مجموع ۹۹.۰۳۲آرای صحیح مأخوذه حائز اکثریت لازم گردیده اند.

۶ - در حوزه انتخابیه ساری و میانرود محمد دامادی با کسب ۹۳.۷۳۱ و سید رمضان شجاعی کیاسری با کسب ۶۲.۱۷۴ رأی از مجموع ۲۳۴.۴۸۰آرای صحیح مأخوذه حائز اکثریت لازم گردیده اند.

۷ - در حوزه انتخابیه زاهدان حسینعلی شهریاری با کسب ۱۱۰.۶۰۱ رأی و ناصر کاشانی با کسب ۸۱.۰۶۵ رأی از مجموع ۲۱۵.۶۲۱ آرای صحیح مأخوذه حائز اکثریت لازم گردیده اند.

۸ - در حوزه انتخابیه بستان آباد، غلامرضا نوری قزلجه با کسب ۱۷.۲۰۳ رأی از مجموع ۵۶.۵۹۸ آرای صحیح مأخوذه حائز اکثریت لازم گردیده اند.

۹ - در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج، هادی شوشتری با کسب ۴۷.۱۷۲ رأی از مجموع ۱۰۹.۳۹۷آرای صحیح مأخوذه حائز اکثریت لازم گردیده اند.

به گزارش مهر وزارت کشور همچنین در این اطلاعیه اسامی کاندیداهایی که به مرحله دوم انتخابات راه پیدا کرده اند را بدین شرح اعلام کرد:

۱۰ - در حوزه انتخابی گرگان و آق قلا، سیدعلی طاهری با کسب ۷۴.۵۰۱ رأی از مجموع ۲۴۴.۵۳۴ آرای صحیح مأخوذه حائز شرایط کسب اکثریت حداقل یک چهارم آراء شده و عبدالحسین ناصری با کسب ۵۰.۲۲۳ و عیسی امامی با کسب ۴۳.۳۱۲ به مرحله دوم انتخابات راه پیدا کرده اند.

۱۱ - در حوزه انتخابیه همدان و فامنین، امیر خجسته با کسب ۸۳.۱۲۰ رأی از مجموع ۲۴۷.۷۴۶ آرای صحیح مأخوذه حائز شرایط کسب اکثریت، حداقل یک چهارم آراء شده و سید محمد کاظم حجازی با کسب ۵۶.۸۱۹ و ابراهیم کارخانه با کسب ۵۳.۵۸۹ به مرحله دوم انتخابات راه یافتند.

۱۲ - در حوزه انتخابیه آبادان جواد سعدون زاده با کسب ۲۷.۵۳۸ رأی از مجموع ۱۰۲.۵۵۲ آرای صحیح مأخوذه حائز شرایط کسب اکثریت، حداقل یک چهارم آراء شده و محمدسعید انصاری با کسب ۲۴.۷۹۲ و سید حسن دهدشتی با کسب ۲۴.۵۱۰ و غلامرضا شرفی با کسب ۲۱.۱۷۵ و جلیل مختار با کسب ۲۰.۶۲۶ به مرحله دوم انتخابات راه یافتند.

۱۳ - در حوزه انتخابیه درود و ازنا حسین گودرزی با کسب ۱۶.۴۸۲ رأی و عباس قائد رحمت با کسب ۱۶.۱۴۷ رأی از مجموع ۱۰۹.۹۶۴ آرای صحیح مأخوذه، به مرحله دوم انتخابات راه یافتند.

وزارت کشور در پایان اطلاعیه شماره ۳۷ خود تأکید کرده است: با توجه به نتایج جدید اعلام شده و از مجموع ۶۷ حوزه انتخابیه تعداد کل منتخبین که تا این ساعت موفق به کسب حداقل یک چهارم آراء حوزه انتخابیه در مرحله اول انتخابات گردیده اند، به ۶۹ نفر می رسد.