خط پرواز مستقیم جدید بین تهران و مسقط برقرار شد

خط هواپیمایی عمانی «سلام ایر» از مسقط به تهران و بالعکس امروز (یکشنبه) ۱۹ خرداد با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا نوری شاهرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران، مقامات ارشد سازمان هواپیمایی عمان و مدیرعامل شرکت سلام ایر افتتاح شد.

حجت الاسلام و المسلمین نوری شاهرودی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سخنانی به این مناسبت اظهار داشت: راه اندازی این خط پروازی در چنین شرایطی نشانه عمق روابط دوستانه بین دو کشور ایران و عمان است. ظرفیت جمعیت ۸۳ میلیون نفری ایران و امکانات وسیعی که در بخش‌های مختلف اقتصادی، علمی، پزشکی و... در ایران وجود دارد، فرصتی است برای مردم دو کشور که این اقدام شرکت سلام ایر با هدف تسهیل رفت و آمد اتباع دو کشور صورت گرفته و جای تقدیر و تشکر دارد و ما در این خصوص از مدیرعامل شرکت سلام ایر تشکر می‌کنیم.

لازم به ذکر است که این خط پروازی در گام اول هفته‌ای سه پرواز در روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه خواهد داشت.

شرکت سلام ایر شرکتی خصوصی است که اخیراً پروازهایی را در مسیرهای نزدیک راه اندازی کرده و ۲ سال قبل اولین پرواز خود را در مسیر مسقط - شیراز برقرار کرد و در آینده نزدیک سومین پرواز خود را در مسیر مسقط - مشهد برقرار خواهد کرد. در حال حاضر شرکت عمانی عمان ایر نیز در مسیر مسقط - تهران و مسقط - مشهد فعال است.