صفار هرندی: پیرو خط امام پیرو خط امام از آمریکا تبعیت نمی‌کند

محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر در سالگرد شهدای موتلفه اسلامی اظهار داشت:یکی از نظریه پردازان جریان اصلاحات می‌گویند نسخه متکامل جریان انقلاب در سه عنصر خط امام، اصلاح طلبی و جنبش سبز نهفته است و مصداقش راس فتنه خانه نشین می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه از این بدتر نمی‌شود انقلاب را لجن مال کرد تصریح کرد: نسخه متکامل انقلاب می‌شود کسانی که وابستگی و تذلل و خضوع و خشوع در برابر شیاطین عالم را تئوریزه می‌کنند و یا در عمل اجرا کردند. این چه نسخه تکامل یافته‌ای است که هیچ شباهتی به نسخه اولیه ندارد؟

صفارهرندی با بیان اینکه امام (ره) فرمودند علم بنی‌صدر زیاد است، ولی عقل رجایی زیاد است، اظهار داشت: بعضی‌ها اگر زمانی چیزی بلد بودند حرف‌های سابقشان از یاد می‌رود و چیز‌هایی پشت هم می‌بافند که محصول نوک زنی آن‌ها در محافل منحرف شرقی یا غربی عالم است. یکـ روز آویزان جبهه شرقی بودند و وقتی شوروی سابق فروپاشید و دیدند جایی برای تمسک ندارند به غرب متمسک شدند. دلیل‌اش این است که خود را در یک منظومه طیب و طاهر تعریف نکردند.

وی با بیان اینکه، ولی باید پیوند‌ها بر محور، ولی خدا باشد گفت: بعضی برای اینکه از کلمه زیبای انقلاب و دستاورد‌های مسلم قیام بزرگ مردم ارتزاق کند خود را همچنان منتسب به اینجا نگه می‌دارد، ولی تحریف می‌کند. آن خط امام هم که میگوید از باب طایفه میـگوید و گرنه خط امام (ره) در صحیفه امام (ره) مشخص است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: خط امامی کسی است که هنوز هم از خط امام (ره) تبعیت می‌کند و خط امام (ره) خط سازش ناپذیری همیشگی مقابل مستبدان عالم و در راسش آمریکاست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن اشاره به دیدار رهبر انقلاب گفت: سال‌ها قبل در یکی از دیدار‌های مجمع تشخیص با رهبری که آقای هاشمی هم زنده بود و جزئیات جلسه هم پخش نشد، مقام معظم رهبری با بزرگی که علم عادی سازی رابطه با آمریکا را سر دست گرفته بود احتجاج کردند. او گفت الان وقتش است که به سمت آمریکا برویم. رهبری فرمودند این حرف‌ها چیست؟ آن فرد گفت ما نامه‌ای به امام (ره) نوشتیم و پیشنهاد‌هایی کردیم که امام (ره) با اکثرشان موافقت کردند. رهبری فرمودند با این یکی یعنی رابطه با آمریکا که مخالفت کردند. آن فرد هم البته ساکت شد و چیزی نگفت.

صفارهرندی تاکید کرد: نمی‌شود بگوییم ما شاگرد امامیم و عکس یادگاری با ایشان گرفتیم، ولی در بزنگاه‌های موضع‌گیری از نگاه امام (ره) خلاف امام عمل کنیم و موضع بگیریم.