به گزارش افکارنیوز به نقل از خبرآنلاین، رییسجمهور حضور باشکوه اقشار مختلف مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را نشانگر عزم راسخ و اعتقاد عمیق به اندیشهها و آرمانهای متعالی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

محمود احمدی‌نژاد عصر امروز(یکشنبه) در جلسه هیأت دولت با اشاره به اینکه حضور مردم موجب یأس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی شده است از ملت عزیز ایران، همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و رسانه ملی تشکر و قدردانی کرد.

رئیس جمهور با بیان این‌که ملت ایران همواره با روحیه عزت‌خواهی و موقعیت‌شناسی در صحنه‌های مختلف دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی حضور داشته است، اظهار داشت: مردم مؤمن، انقلابی و حماسه‌ساز ایران با حضور پرشور و هوشمندانه خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر و بهنگام، دفاع جانانه خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند.
رییس‌جمهور خاطر نشان کرد: بی‌تردید حضور عظیم و حماسی مردم در این انتخابات پاسخی هوشمندانه و کوبنده به ماه‌ها تلاش و توطئه دشمنان و بدخواهان ملت ایران برای کمرنگ کردن جلوه‌های حضور و مشارکت مردم بود که یقینا نقشی تعیین‌کننده در مسیر پیشرفت، توسعه و اعتلای کشور خواهد داشت.

احمدی‌نژاد همچنین از تمامی دست‌اندرکاران و برگزارکنندگان انتخابات و رسانه‌های گروهی بویژه رسانه ملی که با تلاش صادقانه مقدمات برگزاری انتخابات پرشور نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را فراهم کردند، تقدیر و تشکر کرد.