مشارکت مردم ثابت کردتحریمها بی اثر است

سرویس سیاسی افکار نیوز - زهره الهيان عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در گفتگو با خبرنگار افكار نيوز ،با اشاره به اينكه مشاركت مردم در اين دوره از مجلس شوراي از دوره هاي قبل بيشتر بوده است،اظهار داشت:دشمنان با بكار گيري تحريم ،تهديد و تلاش براي اختلال در روند اقتصادي ايران، قصد ايجاد موج نارضايتي را در بين مردم داشتند تا از اين طريق مشاركت آنان كاهش پيدا كند.

این کاندیدای اصولگرای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مطلب افزود: مشارکت و حضور بی نظیر مردم به استکبار جهانی ثلبت کرد که تهدیدها و تحریم های انان بی اثر است و ملت ایران پایبندی و وفاداری خود را نسبت به نظام و انقلاب حفظ کرده است.

الهیان ادامه داد: مردم به آمان های امام(ره) و انقلاب متعهد هستند و با حضور خود میثاق مجدد خود را با شهدا و مقام معظم رهبری به نمایش گذاشتند.

اين عضو كميته بانوان جبهه متحد اصولگرايان با اشاره به انتخاب كانديداهاي اصولگرا از سوي مردم براي انتخابات نهمين دروه مجلس شوراي اسلامي،تاكيد كرد: انتخاب كانديداها اصولگرا نشان داد كه مردم همچنان خواستار گفتمان انقلاب ،نظام و پايبند به اصل اصيل ولايت فقيه هستند و ثابت كردند بعد از سي و سه سال در مسير حركت آنان تغييري ايجاد نشده و متعهد به اهداف انقلاب هستند.