جواد امین: همانطور که سید حسن نصرالله گفتند زمان پیروزی‌ها رسیده است

جواد امین دانش‌آموخته دکتری فلسفه از دانشگاه آمریکایی دمشق، در همایش آمریکا و جنایت‌های قرن که در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد، با اشاره به پایمال شدن حقوق بشر توسط آمریکایی‌ها در سوریه، گفت: شب گذشته نیرو‌های ائتلاف آمریکایی_ صهیونیستی به برخی مناطق سوریه تهاجم کردند و شهروندان بی دفاع سوری را به شهادت رساندند.

اخبار سیاسی_ جواد امین با بیان اینکه ائتلاف شوم آمریکایی_صهیونیستی از سال ۲۰۱۴ تاکنون بیش از ۱۲۰ بار غیر نظامیان سوری را مورد هدف قرار داده است، ادامه داد: بنابر گزارش سازمان دیده بان حقوق بشر تاکنون حدود ۳۰۳۵ شهید توسط این ائتلاف شوم به شهادت رسیدند.

استاد دانشگاه دمشق با بیان اینکه در تجاوز نیرو‌های ائتلاف آمریکایی _صهیونیستی بسیاری از کودکان و سالخوردگان و زنان به شهادت رسیدند، یادآور شد: سازمان‌های جهانی تاکنون ۱۷۲ گور دسته جمعی را در سوریه پیدا کرده است.

جواد امین با بیان اینکه نیرو‌های ائتلاف تاکنون ۱۸۰ نیروگاه و مناطق زیربنایی را در سوریه بمباران کردند، خاطر نشان کرد: بر اثر تجاوز ائتلاف شوم تاکنون ۶۰ بیمارستان بر اثر ویران و از بین رفته است.

استاد دانشگاه دمشق با بیان اینکه بیش از ۲۵ مدرسه و یتیم خانه در اثر بمباران‌ها ویران شده و افراد بی دفاع زیادی توسط این ائتلاف صورت به شهادت رسیدند، افزود: طی ۴ سال مقاومت در مناطق کفره و فوئک در سوریه، ۳ هزار شهید بر اثر تهاجم داعش و نیرو‌های ائتلاف متجاوز به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه حملات متجاوزین را با کمک ایران و نیرو‌های مقاومت و حزب الله تا حدود زیادی دفع کردیم، یادآور شد: به دلیل نابودی زیر ساخت‌ها و مشکلات موجود و حضور ائتلاف آمریکایی اجازه ورود نفت و برق به سوریه را نمی‌دهند.

جواد امین با بیان اینکه در سوریه ۳۰ قبیله وجود دارد که با کمک‌های مستشاری ایران و آموزش فرهنگ مقاومت با دشمنان مقابله می‌شود، ادامه داد: مردم سوریه از نابودی پهپاد متجاوز امریکایی به خاک ایران توسط سپاه پاسداران بسیار خوشحال هستند و با این اقدام قاطع ایران بینی ترامپ به خاک مالیده شد و این اقدام سربلندی ایران را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه نیرو‌های مقاومت همه پیروزی‌ها را مدیون امام راحل هستند، خاطر نشان کرد: عزت مسلمانان در کشور‌های منطقه به برکت امام راحل بوده و همانطور که سید حسن نصرالله گفتند زمان پیروزی‌ها رسیده است.