هشدار جدی سردار فدوی به آمریکا و انگلیس درباره توقیف کشتی

جانشین فرمانده کل سپاه با کم‌ارزش دانستن توقف کشتی ایرانی توسط انگلیسی‌ها، گفت: اگر دشمنان کوچک‌ترین حسابگری انجام می‌دادند، دست به چنین اقداماتی نمی‌زدند؛ این اقدامات بسیار ساده است، ما کشتی را برای حمل بار کرایه کرده بودیم ولی آن‌ها چنین اقدامی انجام دادند و از این اقدام‌شان به سختی پشیمان خواهند شد.

اخبار سیاسی- سردار علی فدوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب اسلامی همه شیطنت‌ها و دشمنی‌های کل جبهه استکبار را خنثی کرده است، انقلاب اسلامی در دفاع از مظلومان عالم از جمله فلسطین اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: طبیعی است که دشمنان از این اقدامات عصبانی هستند اما هیچ کاری هم نمی‌توانند انجام دهند؛ پس از سال‌های طولانی اقدامی انجام داده‌اند که نیاز به قدرتی ندارد و فقط حماقت می‌خواهد که رئیس‌جمهور آمریکا به تمام معنا و انگلیسی‌ها نیز از این ویژگی برخوردار هستند.

وی در ادامه با کم‌ارزش دانستن توقف کشتی ایرانی توسط انگلیسی‌ها، مطرح کرد: اگر دشمنان کوچک‌ترین حسابگری انجام می‌دادند، دست به چنین اقداماتی نمی‌زدند؛ این اقدامات بسیار ساده است، ما کشتی را برای حمل بار کرایه کرده بودیم ولی آن‌ها چنین اقدامی انجام دادند و از این اقدام‌شان به سختی پشیمان خواهند شد.

فدوی عنوان کرد: نظام تکنولوژیکی و علمی جمهوری اسلامی طوری است که قادر است فرایند طراحی تا ساخت و به کارگیری را بدون اینکه یک نفر غریبه دخیل باشد، انجام دهد و کل این چرخه در مورد سامانه سوم خرداد در داخل کشور و توسط نیروهای هوا و فضا سپاه انجام شده بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به انهدام پهپاد پیشرفته آمریکایی افزود: این یک پیروزی است که بازهم ادامه خواهد داشت؛ این امر مربوط به اکنون نیست و آمریکایی‌ها از سال 66 مستقیما با ما وارد جنگ شدند جایی که در عملیات کربلای 5 در مقابل ما شروع به جنگیدن کردند و حتی ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ما حمله کرد و این اقدامات از 30 سال گذشته شروع شده است.