شایستگی ایران در رهبری محور مقاومت

شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی با بیان اینکه ایران شایستگی خود را در رهبری محور مقاومت و حمایت از ملتهای منطقه به اثبات رسانده، اعلام کرد: آمریکا امروز از تحریم های اقتصادی علیه ما استفاده می کند که این دشمنی واقعی است. آنها خصومت سیاسی را علیه ما بکار می گیرند و غرض از هدف قرار دادن نمایندگان (پارلمان لبنان) با تحریم های اقتصادی، تنها هدف قرار دادن نمایندگان ملت است.

اخبار سیاسی_ وی در مراسم گرامیداشتی که در باشگاه الحسینی در شهرک «حومین تحتا» برگزار شد، پرسید: به دنبال چه هستید؟ می خواهید نظراتتان را (برما) اعمال کنید؟ نمی توانید چنین کاری انجام دهید. اگر نمایندگان، مسئولان یا حزب یا چیزی را در فهرست تحریم ها و فشارها قرار دهید، این سبب افزایش اراده ما خواهد شد و سبب می شود ما تفکر کنیم که چطور در این جنگ و این تجاوزی که برپا کرده اید، پیروز شویم.

شیخ نعیم قاسم در ادامه افزود: امروز تمامی جهان مشغول تلاشهای مکرر آمریکا برای تجاوز به ایران است. ایران شایستگی خود را در رهبری محور مقاومت و حمایت از ملتهای منطقه و حمایت از مقاومت ثابت کرده و توانسته دستاوردهای بزرگی را محقق کند و عناصر مقاومت نیز دستاوردهای بزرگی را در منطقه بدست آورده اند.

این مقام حزب‌الله در پایان صحبت های خود گفت: اگر ایران و حمایتهایش نبود مقاومت در لبنان پیروز نمی شد و سوریه در برابر این توطئه به پیروزی نمی رسید و عراق آزاد نمی گشت و یمن پایداری نمی کرد.