کوثری: منافقین به دنبال جاسوسی تلفنی هستند

جانشین فرماناه قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: منافقین امروز توان خود را بر روی جاسوسی تلفنی و لجن‌پراکنی در فضای مجازی گذاشته‌اند.

اخبار سیاسی- سردار اسماعیل کوثری عصر دوشنبه در همایش شکست استراتژیک منافقین از گذشته تا کنون که در دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شد، اظهار داشت: استکبار جهانی وقتی دید که ما در سال‌های ۶۴ و ۶۵ قدرت‌مان چند برابر شده است تصمیم گرفت قطعنامه ۵۹۸ را بر ما تحمیل کند.

وی گفت: پس از اشغال مهران توسط ارتش بعث در سال ۶۵، امام خمینی(ره) سه بار از فرمانده کل سپاه پیگیری کردند که مهران آزاد شود و به همین خاطر رزمندگان با تمام خستگی که در عملیات والفجر ۸ داشتند، با حداقل امکانات و نیرو، با انجام عملیات کربلای یک نه تنها مهران را پس گرفتند، بلکه ارتفاعات قلاویزان که به زرباطیه عراق مشرف بود را نیز از آن خود کردند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله با اشاره به تصرف مهران توسط منافقین گفت: آنها در طول این یک ماه دائما برای سمپات‌های خود شعار «امروز مهران فردا تهران» را ارسال می‌کردند و واقعا این توهم آنها را برداشته بود که می‌توانند به راحتی تا تهران بیایند.

کوثری افزود: بعد از درخواست امام خمینی(ره) برای مقابله با منافقین در عملیات مرصاد، آنقدر نیرو به خصوص نیروی‌ جوان به جبهه آمد که در طول هشت سال جنگ تحمیلی نظیر آن را ندیده بودیم.

جانشین قرارگاه ثارالله با اشاره به جنایات منافقین در اسلام آباد گفت:منافقین با پنج هزار نفر و ‌۲۵ تیپ ۲۰۰ نفره، یک ستون ۱۵ کیلومتری در جاده به راه انداخته بودند اما در عرض ۴ روز بیش از ۲ هزار آنها کشته شدند و مابقی یا اسیر شدند یا گریختند.

سردار کوثری تصریح کرد: امروز آنها توان خود را بر روی جاسوسی تلفنی و لجن‌پراکنی در فضای مجازی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی گذاشته‌اند.