ایران منتظر مذاکره با "جو بایدن" نیست

محمدجواد جمالی نوبندگانی عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  با اشاره به اینکه ترامپ ادعا کرده است ایران منتظر مذاکره با "جو بایدن" است، گفت:  ایران هرگز قمار سیاسی نمی کند، بلکه بر روی داشته های خود تکیه می کند و این حرفی که ترامپ مطرح کرده است به درد تبلیغات انتخاباتی آمریکا می خورد.

اخبار سیاسی-عضو فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس ادامه داد: با این ادعای ترامپ ممکن است کسانی که تحت تاثیر تبلیغات سوء آمریکایی ها و رسانه ها به ایران و ایرانیان نگاه مثبتی ندارند رأی شان به سمت ترامپ برود، از این جهت ادعای ترامپ خوراک داخلی است.

نماینده مردم فسا در مجلس دهم شورای اسلامی تاکید کرد: ایران هم در دوران دموکرات ها و هم در دوران جمهوری خواهان تحریم شد و در هر دو دوره مورد تجاوز قرار گرفته است.

ترامپ قابل مذاکره نیست

 

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا

وی در این باره که مذاکره کردن با آمریکا ارتباطی به اینکه چه کسی رئیس جمهور این کشور است ندارد، گفت: با توجه به خروج ترامپ از توافق هسته ای و عدم پایبندی به تعهدات برجامی، قاعدتا ایران شرایط خاص خود را برای انجام مذاکره دارد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: با این حال اینکه ترامپ قابل مذاکره نیست اصل مسلمی است که مورد تایید همه دنیا بوده و تنها مختص به ایران نیست.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، رئیس جمهور آمریکا در ادامه ابراز تمایل برای مذاکره با ایران مدعی شد که ایران برای دست پیدا کردن به یک توافق جدید منتظر "جو بایدن"، کاندیدای ریاست جمهوری انتخابات 2020 آمریکا است.