سردار کوثری: عزت و سربلندی امروزِ کشور را مدیون خون شهدا هستیم

سردار محمد کوثری، جانشین قرارگاه ثارالله در مراسم یادگاران محمد رسول‌الله (ص)، شهدا را مسئولیت پذیر‌ترین افراد خواند که با دست خالی در مقابل دشمن مقاومت کردند و به پیروزی‌های بزرگ دست پیدا کردند.

اخبار سیاسی_ کوثری افزود: وقتی که در تاریخ ۱۷ بهمن سال ۶۰ تیپ محمد رسول الله (ص) تشکیل شد، در عرض ۴۳ روز با دست خالی آن را با ۱۰ گردان طراحی کردند و آموزش دادند و در عملیات فتح المبین به موفقیت بزرگ دست پیدا کردند که این کار آن‌ها برگرفته از حرکت بزرگ امام خمینی (ره) بود که در سن ۷۰ سالگی با دست خالی مقابل جهانیان ایستاد و این حرکت امام هم برگرفته از ایمان قوی و یقین به خداوند بود؛ شهدا نیز به این وسیله کار‌های بزرگی انجام دادند.

وی عنوان کرد: فرزندان شهدا که یادگاران آن‌ها در این دوره هستند، باید به سراغ کار‌های بزرگ در جامعه بروند و به نبرد در میادین بپردازند.

جانشین قرارگاه ثارالله (ع) همچنین گفت: در نظام جمهوری اسلامی که براساس دو عامل رهبری و مردم ولایت مدار بنیان گذاری شده است، جوانان با عشق فراوان برای دفاع از جمهوری اسلامی می‌رفتند و اگر یاری مردم نبود امکان خروج دشمن از کشور وجود نداشت.

وی ادامه داد: عزت و سربلندی که در این روز‌های کشور داریم را مدیون خون شهدا هستیم و اگر مانند شهدا در ذهن خود خدمت به مردم برای رضای خدا را داشته باشیم می‌توانیم به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنیم؛ شهدا وجود خدایی داشتند که توانستند وجود خود را تقدیم خدا کنند و ما موفقیت امروز خود را مدیون شهدا هستیم.

سردار کوثری افزود: باید با ایجاد تشکل‌های مذهبی و انقلابی به وسیله جوانان گام‌های محکمی در مسیر رشد و تعالی انقلاب اسلامی برداریم و به یاری ولایت فقیه بشتابیم و نباید در این مسیر احساس خستگی کنیم.

وی همچنین گفت: شهدا از ما می‌خواهند قدرتمندانه در مقابل ظلم و ستم و استکبار بایستیم و راهی را که ائمه معصومین (ع) پشت سر گذاشتند، طی کنیم و با الگوگیری از سیدالشهدا (ع) به مقابله با دشمن برویم.

کوثری در پایان اظهار کرد: وضعیت امروز ما در سطوح تاثیرگذاری و قدرت در سطح دفاع ملی، قدرت بازدارندگی و قابلیت ایستادگی در مقابل دشمن است که جزو بالاترین سطوح قدرت در دنیاست که باعث شده ما مقتدرانه در مقابل متجاوزان ایستادگی کنیم و با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ابر قدرت‌های جهان را به زانو در آوریم.