آقایان پلیس! زور گیرها در شهر غوغا کرده‌اند!

افکار نیوز: افزایش روز افزون بزه در جامعه از قبیل زورگیری و دزدی باعثشده تا برخی از مردم با احساس ناامنی منزل خود را ترک کنند.

به گزارش خبرنگار افکار نیوز چندی است که میزان بزه‌های اجتماعی و منکراتی سیر صعودی شدیدی داشته و این در حالی است که مردم در مناطق مختلف تهران احساس ناامنی از این موضوع دارند.

محمد ۲۱ ساله در منطقه نیروهوایی تهران می‌گوید: چند شب پیش داشتم از منزل به طرف مسجد می‌آمدم که در اواسط کوچه‌ای دو نفر جلویم را گرفتند و یکی که چاقو بدست داشت گفت موبایلت و پولهات رو بده و بی سر و صدا برو تا آسیبی نبینی!
من هم که موبایلم را به او دادم و تقریبا ۲۵۰۰ تومان هم داشتم که از جیبم در آوردند و سوار موتور شدند و رفتند!

مهدی هم که به قول خودش بچه پایین شهر و از خیابان اتابک است به زورگیری که دو هفته پیش برایش اتفاق افتاده اشاره می‌کند و می‌گوید: دو هفته پیش سوار یک ماشین شدم و در حال حرکت بودیم که نفر بغل دستی ام یک چاقو زیر گلویم گذاشت و گفت: هرچه تو جیبات داری بریز بیرون!
من که شوکه شده بودم دست کردم توجیبم و با این یکی دستم در رو باز کردم و از ماشین در حال حرکت پریدم پایین و خدا رحم کرد که ماشین پشت سرم من را زیر نگرفت.

بر اساس این گزارش چهارشب پیش نیز عده‌ای از اراذل و اوباش که در حال مستی نیز بوده‌اند با قمه و قداره به مغازه‌ها و اتومبیل‌های عبوری در خیابان پنجم نیروهای حمله کرده و به زورگیری و آزار مردم پرداخته‌اند و این در حالی بوده که کانکس پلیس چند خیابان پایین‌تر بوده است.

آمار این زورگیری ها بسیار زیاد شده و چندی‌ پیش نیز روزنامه‌ جام جم اقدام به انتشار تصاویری که خودِ زورگیری از صحنه‌هایش می‌گرفته، نمود.

این مهم لزوم هوشیاری و عکس‌العمل سریع و مناسبتر پلیس را می‌رساند.

انتهای پیام / ب.